שירות אמבולנס – המדריך השלם שיודע להציל חיים

יש אין ספור דרכים בהם אפשר לקבל טיפול רפואי, אבל כשמדברים על טיפול רפואי בהול מציל חיים, אזי אין ברירה. במצב הנ"ל מחויב כל אדם לעשות את מירב המאמצים כדי לסייע ובעיקר להציל חיים במהירות האפשרית וכאן, בדיוק כאן נכנס תפקידם של אמבולנסים פרטיים שנותן את כל השירותים שיודעים ומסייעים להציל חיים בכל רגע נתון.

קשה לומר זאת, אבל רבים וטובים פגשו את שירותי האמבולנס לפחות פעם אחת בחייהם ומכאן גם חשיבות שירותי האמבולנס שמתאים להצלת חיים ברגע ולעיתים יכול לספק שירות על בסיס קבוע בפרט אם יש צורך להוביל חולה דיאליזה עם קושי לנוע ממקום למקום, או אז, המטופל יוכל להיעזר ולייצר לעצמו נגישות מהירה באמצעות אמבולנס פרטי על כל שירותיו.

אמבולנס מדה-לי

מהו שירות אמבולנס ואיך הוא יכול לסייע גם לכם בשעת צרה?

כאשר מחפשים טלפון של שירות אמבולנס זה רק העניין הסופי, לפני שבוחרים, סקר השווקים שלכם יהיה מותנה בהבנת השירות ואיך הוא יכול לסייע לכם על תקן קבוע או אפילו חד פעמי.

כמו אין ספור שירותים כאן עולה השאלה מה לבחור, האם יהיה זה אמבולנס פרטי או אמבולנס ציבורי? בגדול, לכאן או לכאן אמבולנסים תפקידם לסייע לעצמכם או לאנשים היקרים לכם לקבל את ההסעה שתנייד אותם ישירות אל בית החולים או המקום שיספק להם את ההשגחה הרפואית מצילת החיים וללא דיחוי נוסף.

למעשה, מרגע שיילקח המטופל ויעלו אותו על האמבולנס, תוך כדי הוא כבר יקבל טיפול ראשוני – זאת כדי למגר את הפגיעה או התרחיש ולשמור על מדדים תקינים מרגע יציאתו מהבית ועד הובלתו אל בית החולים והטיפול הרפואי הנדרש.

שלא כמו שירותים ציבוריים, כשמדברים על אמבולנס פרטי מדברים על רמות שירות גבוהות ביותר ולצד מחירים ללא תחרות, אחרי ככלות הכול מה חשוב יותר מהצלת חיי אדם ומהסיפוק שזה יכול להעניק למי שעוסק במלאכה?

לצד אין ספור דרישות ובחירות, אמבולנס פרטי תפקידו לספק בצורה היעילה ביותר את הרפואה הדחופה כאן ועכשיו וללא דיחוי שעלול לסכן חיי אדם.

שירות אמבולנס מאפשר העברת חולים או בעלי מוגבלות תנועה לכל מקום בארץ ישירות מהבית, מבית האבות, משדה תעופה או כל מקום אחר.

מה ההבדל בין אמבולנס פרטי למד"א?

יש לא מעט סיבות בגינן עדיף להזמין אמבולנס פרטי על פני אמבולנס של מד"א. בגדול, כאשר אתם בוחרים אמבולנסים פרטיים אתם זוכים בליווי דחוף לרבות ניידת לטיפול נמרץ והעברת החולה המונשם.

כמו כן חשוב לציין כי באמצעות אמבולנס פרטי יתאפשר לכם להעביר חולים לא רק מהבית אלא גם מבית החולים חזרה לבית, מבית חולים לבית האבות, הסעת החולה לנתב"ג והכול תוך זמן מוקצב מראש!

במקביל, אמבולנס הפרטי מעביר נפטרים גם למיקום הקבורה וגם כאן יכול אמבולנס פרטי להוביל נוסעים לשדה תעופה וכן לספק את כל השירותים הנלווים לקבורה לרבות קבורה אזרחית.

שלא בדומה לאמבולנסים הפרטיים, אמבולנס מטעם מד"א אכן מחויב להגיע ליעד תוך עשר דק' באזור עירוני ובאזור כפרי עד עשרים דק' ולמרות מדידת איכויות הזמן עדיין לא פורסם נוהל מדויק שעומד בזמנים הנדרשים.

אמבולנס מד"א יכלול הסעת חולה כשלצידו איש צוות אחד שהוא בהכשרה שלו גם נהג אמבולנס ולצידו חובש.

כמו כן, שלא כמו באמבולנס הפרטי, אמבולנס מד"א יחייב באגרה נוספת עבור יותר מנפגע אחד וכך גם לגבי שניים או שלושה נוסעים.

אמבולנס מדה-לי

השירותים שתוכלו לקבל מאמבולנס פרטי

השירותים שתוכלו לקבל מאמבולנס פרטי יאפשר לכם את כל שירותי הרפואה הדחופים החל בטיפול נמרץ ועד העברה של החולים בעלי כל סוגי המוגבלות מנקודה אחת לאחרת. לא משנה אם זה שדה תעופה או אפילו הסעה מבית אבות או בית פרטי, בחירת אמבולנס פרטי תאפשר לכם את כל שירותי הרפואה הדחופים ביותר לרבות טיפול נמרץ.

במסגרת קבלת השירותים, יתאפשרו שירותים כמו העברת חולה מונשם, העברת נפטר לקבורה, כל השירותים הנלווים לקבורה, התייחסות לקבורה אזרחית ולעיתים גיבוי של צוותים ובגדול הסעות על בסיס קבוע לקבלת אין ספור טיפולים החל בחולי אונקולוגיה, דיאליזה ועוד.

בסיכומו של דבר יש אין ספור סיבות בגינן רוב האנשים בוחרים אמבולנסים פרטיים על פני אמבולנס אחר וזאת משום שלא תמיד משתלם להזמין או אפשרי להזמין אמבולנס מטעם מד"א. כמו כן, כאשר בוחרים אמבולנסים פרטיים מקבלים את כל השירותים תחת נקודה אחת וחוסכים זמן ולעיתים גם סיכון חיים של אדם שצריך את השירות כאן ועכשיו.

בנוסף לזה, יש שירותים שלא יהיה אפשר לבצע באמצעות שירותי הסעה רגילים וכאן בדיוק כאן נכנסים לתמונה אמבולנסים פרטיים ומאפשרים העברת החולה בהתאמה אישית למצבו הרפואי, הגעה אליו בזמן המהיר ביותר ובסופו של דבר, לצד שירות אדיב ואכפתי שמבין את המצב ומספק את מטריית השירותים הכוללים – הכול במטרה להציל חיים ולהעניק אותם חזרה למי שצריך!

הזמנת שירות

חירום

24 שעות ביממה