הזמנת רופא עד הבית למבוגרים שירות מאד חשוב והכרחי. במסגרת מנוי לרפואת הבית, ניתן להזמין רופא עד הבית כדי להעניק מענה רפואי, לאורך כל שעות היממה ואף בשעות הקטנות של הלילה. הרופא המבקר יהיה רופא מקצועי מהרפואה הפרטית, אשר יכול גם להעניק בדיקות בו במקום ולהפנות להמשך טיפול. ובכך חוסך הן טיפולים למרפאה ציבורית, ביקורים למוקד חירום ואף הפניות לבדיקות אחרות (שהוא יכול לעשות כבר בביקורו בבית המטופל המבוגר).

מהו שירות הזמנת רופא עד הבית למבוגרים ?

שירות הזמנות רופא עד הבית למבוגרים ניתן לאורך כל שעות היממה בכל ימות השנה. כאשר אנשים מבוגרים מזמינים שירות רופא עד הבית, הם יכולים להיות בטוחים בכך שהטיפול היחידי הרלוונטי הוא בהם. זאת לאור כך שביקור הרופא מתרחש בביתם. לא בתוך אגף מיון, או מרפאת חולים. אולי יש מסגרת זמן, ובתים אחרים שהרופא מתכוון לבקר. אך החזקת מנוי לרפואת הבית נועד כדי לאפשר לאנשים לקבל את הטיפול הרפואי הרלוונטי להם במסגרת ביתם. במסגרת זו, סביר שכל תשומת הלב של הרופא תהיה על המטופל, לפחות במסגרת הזמן הקיימת.

יתרה מכך, מנוי לרפואת הבית מאפשר להזמין רופא עד הבית, כדי להעניק תשומת לב ומענה רפואי, שיש בתוכה גם בדיקות. במסגרת ביקור רופא בבית, הן המענה הרפואי והן הבדיקות נעשות כאמור בחלל הביתי ועל פי כן אפשר שירגישו טוב יותר, נעימות ותומכות יותר. וזאת כי האדם המבוגר יכול לעשות אותן במסגרת המרחב הביתי שלו, על פני מיקום חיצוני אחר.

אנשים מבוגרים יכולים לבחור להזמין רופא עד הבית, במקום ללכת עד אליו במרפאה ציבורית כזאת או אחרת. היתרון בכך הוא היכולת לראות רופא תוך מספר שעות, או כל טווח זמן אחר, לאורך כל שעות היממה. למעשה, ביקור רופא יכול להתרחש גם מחוץ לשעות פעילות מסוימות, בייחוד אם המוקד של המנוי לרפואת הבית עובד לאורך כל שעות היממה. אכן, ניתן להזמין רופא הביתה גם אם מדובר בשעות הקטנות של הלילה.

pic1

למי מיועד הזמנת רופא עד הבית למבוגרים ?

הזמנת רופא עד הבית מיועד לאנשים מבוגרים שרוצים להזמין תור לרופא אך אינם מתכוונים להמתין מספר ימים כדי לקבלו. כדרך הזמנת רופא הביתה, ניתן להמתין לא יותר מכמה שעות מרגע ההזמנה ועד רגע הביקור. ובכך, ניתן לקבל טיפול תוך זמן קצר, מבלי להתעכב.

הזמנת רופא הביתה, תתאים גם לאנשים מבוגרים שפשוט לא רוצים לנסוע עד קופת החולים או בית החולים. לא רק בגלל שזה לוקח זמן לנסוע, לחפש חניה, ולהתמיין לתוך המסגרת הטיפולית. אלא כי יש העדפה לקבל את הטיפול בנוחות הביתית, מבלי לעזוב את הבית. במקום להשקיע כמה שעות על נסיעה, חיפוש חנייה והמתנה (במוקד חירום), כל שכן באם מדובר על המתנה בשעות הלילה המאוחרות, ניתן להשתמש במנוי לרפואת הבית כדי לקרוא לביקור רופא שיגיע לאורך כל שעות היממה. במקום ללכת אליו ולחכות לו בשעת לילה מאוחרת, אפשר להישאר במיטה ופשוט לפתוח לו את הדלת כשהוא מגיע. 

כשרופא מגיע לבקר, הוא מחזיק על עצמו ציוד רפואי שלא בהכרח יהיה שונה במיוחד מהציוד שרופא אחר יחזיק במוקד חירום. כלומר, ייתכן שהבדיקות שרופא במיון יעשה, יהיו נא בדיוק אותן בדיקות שרופא "ביתי" יעשה, תלוי בהקשר. אלא שכאשר מזמינים רופא הביתה, ניתן לקבל הפניות להמשך בדיקות מבלי לעבור במיון. מנוי לרפואת הבית מתאים לאנשים מבוגרים שרוצים לדלג על שלב המיון, ולקבל הפניות נוספות כדרך ביקור רופא בבית.

מה היתרונות בהזמנת רופא עד הבית למבוגרים?

אחד היתרונות העיקריים במנוי לרפואת הבית, הוא כמובן היכולת להזמין רופא עד הבית למבוגרים, כדי לקבל בדיקות מבלי לצאת מהבית. למעשה, ביקור רופא יביא עימו שלל ציוד רפואי וכלים מתאימים, כדי לאמוד את מצבו הרפואי של המטופל. ובכך, הרופא שואף לבסס אבחנה על פיה יינתן טיפול רפואי ראוי. כך שהביקור עצמו כבר מכיל בדיקות, על פני הפניה לבדיקות. יש בכך מן הנוחות והיעילות. שהרי, במצבים אחרים, יש קודם כל ללכת לרופא (מחוץ לבית), ומשם לקבל הפניה לבדיקות נוספות. אלא שבמקרה זה, הבדיקות, או לפחות חלקן, כבר כלולות בביקור.

 

יתרון נוסף במנוי לרפואת הבית שיתאים כנראה לאנשים מבוגרים, הוא היכולת להימנע מלבוא במגע עם אנשים אחרים, בסביבות שיש בהן מחלות וחיידקים. כאשר מזמינים ביקור רופא עד הבית, ניתן להימנע ממצבים כאלה, להישאר בבית ולא לנסוע לקופות החולים או בתי החולים. וזאת מבלי לפגום באיכות של הבדיקה הרפואית. וזאת, כי הרופא המבקר הינו רופא פרטי, בעוד שהסטנדרט ברפואה הפרטית נוטה להיות גבוה ולהקפיד על מיומנות כמו גם מקצועיות הרופא.

רופא עד הבית

מנוי בשירות רופא עד הבית ?

מנוי לרפואת הבית מאפשר לאנשים מבוגרים לקבל ביקורי בית מרופאים פרטיים שנבחרו על ידי המוקד הרפואי. לכל חברה יש כמובן את הסטנדרטים שלה. אלא שבאופן עקרוני רפואה פרטית אמורה להיות גדושה ברופאים מקצועיים ביותר. בנוסף, סביר להניח שלא מדובר ברופאים שצריכים לטפל באנשים ללא מנוח או הפסקה, ולכן כשמזמינים אותם הביתה סביר שהם יהיו רעננים וזמינים באופן יחסי.

כשיש מנוי לרפואת הבית, ניתן לקבל שירות רופא עד הבית – מבלי למהר למוקדי חירום, ועדיין ליהנות מכל מה שניתן לקבל במסגרת טיפול אצל רופא פרטי מקצועי. בשילוב עם זמינות, נוחות ובדיקות הכלולות בטיפול עצמו. כאשר המטרה היא להזמין רופא עד הבית, המחזיק בתודעת שירות גבוהה, שכוללת לא רק רמת מקצועיות ענפה אלא גם יחס אנושי חם ומכבד.

להיות מנוי בשירות רופא עד הבית עם חברת מדה-לי

מנוי לרפואת הבית עם חברת מדה-לי מאפשר לאנשים מבוגרים (ובכל גיל), לקבל ביקורי רופא עד הבית, לאורך כל שעות היממה ותוך זמן תגובה קצר יחסית. בעזרת מנוי זה, ניתן להזמין רופא הביתה גם בשעות הקטנות של הלילה, לקבל תשומת לב ומענה רפואי ואף בדיקות תלויות הקשר.

הזמנת שירות

הזמנת שירות

חירום

24 שעות ביממה