הזמנת רופא למוסדות ולגופים כדרך מנוי לרפואת הבית, מוסדות וגופים יכולים להזמין ביקור רופא עד הבית (מתחם הגופים והמוסדות), לאורך כל שעות היממה, מבלי לעזוב את המתחם ולהשקיע משאבים וזמן כדי לקבל תשומת לב ומענה רפואי.

מהו שירות הזמנת רופא למוסדות ולגופים?

שירות הזמנת רופא למוסדות וגופים אשר לא מספקים שירותי רפואה, או מעוניינים להרחיב את הקיבולת שלהם להעניק שירותי רפואה, יכולים להזמין ביקור רופא למוסד עצמו, כדי לתת מענה רפואי רלוונטי. היכולת לעשות שימוש במנוי לרפואת הבית (או המוסד), תאפשר גישה ישירה למוקד שעובד עם טווח נרחב של רופאים פרטיים, הזמינים לאורך שעות היממה.

בהזמנת רופא תוכלו לקבל שירות הגעת רופא תוך מספר שעות מצומצם עד למיקום בו נדרש הטיפול. הרופא יגיע ויעניק לכם בדיקה ראשונית מקיפה ויוכל להפנות אותכם להמשך טיפול דרוש, במידת הצורך רופא ירשום מרשם או יפנה למיון.

שירות הזמנת רופא למוסדות ולגופים נותן את האפשרות לא להחזיק רופא צמוד במקום וכך גם לחסוך עלויות.

שירותי אמבולנס פרטי

למי מיועד שירות הזמנת רופא למוסדות ולגופים?

שירות הזמנת רופא למוסדות ולגופים נועד למוסדות ולגופים המעוניינים להזמין ביקור רופא עד המוסד עצמו, וזאת כדי להעניק מענה רפואי לאי אילו מהאנשים השוהים במוסד או בגוף. עקב כך שמדובר במוסד או בגוף שמכיל כמות מרובה של אנשים, עצם היכולת להזמין רופא עד הבית (או המוסד), באופן מהיר יחסית, יכולה להיות בעלת ערך.  מנוי לרפואת הבית (למוסדות וגופים) יכול לשמש כאמצעי נוח לזמן ביקורי רופאים לאורך שעות היממה, בייחוד אם המוקד של המנוי זמין בכל שעה.

שכן במקום לשלוח את האנשים במוסד לבדיקות ולתורים במרפאות חיצוניות, ובהתאם לשעות הפעילות של אותן מרפאות – ניתן לעשות שימוש במנוי לרפואת הבית (לגופים ולמוסדות), כדי להזמין ביקור רופא עד הבית (למוסד ולגוף), מבלי שהאנשים במוסדות ובגופים ייצאו מהמרחב הביתי והממוסד. הדבר יכול להיות יעיל כפליים באם הרופא המבקר שהמוקד הקפיץ לקריאה, מבצע את הבדיקות הרלוונטיות במסגרת הביקור, במקום להפנות להמשך בדיקות במנותק מהביקור (זאת באם אותן בדיקות אכן ניתנות לביצוע במסגרת ביקורו). הרופא שיגיע יוכל לספק תרופות ראשוניות לטיפול מידי על מנת שהמטופל יוכל להמשיך את הפעילות הרציפה שלו תוך קבלת שירות רפואי זמין.

מה היתרונות בהזמנת רופא למוסדות ולגופים?

היתרונות בהזמנת רופא למוסדות ולגופים הם רבים. יש כל מיני יתרונות הקשורים להזמנת רופא למוסדות ולגופים. ראשית כל, כאשר מזמינים ביקור רופא עד הבית (למוסדות ולגופים), יש אפשרות לחסוך בזמן רב. בין אם מדובר בזמן רב של אנשי הצוות או של אורחי המוסד. במקום לחייב משאבים (ליווי של אנשי הצוות את האורחים והמבקרים למוסד רפואי כלשהו), ניתן לחסוך בזמנים ובתהליכי ליווי למוקד רפואי חיצוני ופשוט להזמין רופא הביתה, או למוסד עצמו.

שנית, באם אנשי הצוות במוסד ו/או מבקריו, לא מעוניינים להגיע למוקדי טיפול חיצוניים ו/או לפגוש אנשים אחרים שיש להם חיידקים מסוימים, יש להם אפשרות להישאר בבית ולהשתמש במנוי לרפואת הבית שלהם (או המוסד), כדי לקבל ולהזמין ביקור רופא עד הבית (למוסדות וגופים). ייתכן שאותם אנשים לא רוצים לצאת מהמוסדות ומהגופים כי הם רוצים לחסוך בזמן ובעלויות הקשורות לנסיעה, המתנה ומוקדי חירום. וייתכן שהסיבה היא שהם פשוט לא רוצים לבוא במגע עם סביבות שיש בהם חיידקים וכו'.

הוספיס

מנוי בשירות רופא עד הבית ?

מנוי בשירות רופא עד הבית, במקרה זה, ישמש את אנשי צוות ואורחי המוסדות והגופים כדי לקבל גישה למוקד זמין שמקבל קריאות מהלקוח. המוקד עובד עם רשת של רופאים פרטיים, שתפקידם להגיב לקריאה ולתת מענה רפואי במקום אליו הם נעים ומגיעים. אנשים (או מוסדות וגופים) המחזיקים במנוי לרפואת הבית, יכולים לפתוח קריאה בכל שעה ביום כדי להזמין ביקור רופא עד הבית (או עד המוסד).

באופן עקרוני, סביר להניח שהמוקד ישלח רופאים פרטיים, ובכך יהיה ניתן לקבל שירותם של רופאים פרטיים גם במוסדות ובגופים. הדבר יכול להיות בר ערך, בייחוד אם מדובר בביקורים של רופאים פרטיים מקצועיים ומיומנים במיוחד.

מעבר לכך, רופאים שמבקרים עד הבית (או המוסד), יכולים להגיע עם סט ציוד רפואי שלא מובדל בהכרח מציוד רפואי שיש בידי רופאים במוקדי חירום מסוימים (תלוי הקשר ומקרה). על כן, יכול להיות שאנשים שיגיעו  למוקד חירום רפואי, יכולים לקבל טיפול דומה באיכותו או לפחות במהותו לאנשים שפשוט המתינו בביתם לרופא שהזמינו עד הבית (או המוסד).  כדרך פתיחת הקריאה במוקד המקושר למנוי לרפואת הבית שרכשו.

לסיכום, מנוי בשירות רופא לרפואת הבית, מאפשר למוסדות ולגופים להזמין ביקור רופא הביתה (או למוסד), תוך שהרופא פשוט לא ממהר ביחס לזמן התגובה שהיה מצופה ממנו באם היה עובד במסגרת מוקד חירום מסוים. זאת כי גם אם במוסד יש כמה וכמה אנשים שבעת נתון צריכים עזרה, עדיין סביר, שהרופא פנוי דיו כדי להעניק תשומת לב אישי ומלאה ככל יכולתו למטופל עבורו הגיע לבקר.  על כן, מנוי לרפואת הבית יכול לאפשר הזמנת רופאים לביקור ביתי (או מוסדי) שפשוט יכולים לתת יותר מתשומת הלב שלהם בהקשר נתון. וזאת כי הם מגיעים לביקור אישי (או קבוצתי במידת מה).

להיות מנוי בשירות רופא עד הבית

להיות מנוי בשירות רופא עד הבית, באופן עקרוני, משמעו להחזיק באפשרות לקבל שירות רפואה עד הבית (או המוסד) לאורך כל שעות היממה. במקום לאתר רופא שיכול לעבוד בשעות מסוימות, או לעשות חקר שוק ולבדוק איזה רופא יכול לעזור – המוקד האחראי לזה כבר אמור לעשות את בדק הבית ולהחזיק רשת ענפה של רופאים זמינים לקריאה. ובכך, מנוי לרפואת הבית יכול לאפשר הן לגופים והן למוסדות להזמין ביקור רופא הביתה (למתחמם) לאורך שעות היממה.

עובדים עם כל קופות החולים

הזמנת שירות

הזמנת שירות

חירום

24 שעות ביממה