מהו אמבולנס פרטי להסעת חולי דיאליזה?

כשמדברים על חולי דיאליזה מדברים עם לא מעט אנשים שסובלים מאי ספיקת הכליות, ממתינים להשתלה ובאין השתלה נדרשים לבצע טיפולי דיאליזה עד שיימצא התורם המתאים. לעיתים זה יכול לקרות תוך זמן קצר אבל ברוב המקרים זה יכול להיגרר למשך זמן ארוך ואף לשנים ארוכות.

במסגרת התנאים המוצעים לחולי דיאליזה מתאפשרים להם גם החזרים כספיים על הוצאות אמבולנס להסעת חולי דיאליזה. כאמור, הסעות באמצעות אמבולנס פרטי ישירות מהבית אל מוקד הטיפול ובחזרה.

כיום הפתרון הטוב ביותר הוא לשכור את שירותיו של אמבולנסים פרטיים בפרט כשמדובר בחולים כרוניים שזקוקים למרבית הנוחות ומגיע להם החזר על כך!

מחפשים אמבולנס טלפון כדי לדעת מה מגיע לכם במסגרת הזמנת ההסעה? ומה גובה זכאות ההחזר? אולי כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

מה המימון על אודות נסיעה לטיפולי דיאליזה?

מבין אין ספור הוצאות והחזרים, הוצאות נסיעה לצורך קבלה של טיפולי דיאליזה יכולות בהחלט לקבל החזר מטעם קופת חולים וזאת על פי החוק.

כמו כן מטופל שמגיע לטיפולי דיאליזה לבית החולים באמצעות אמבולנס פרטי יהיה זכאי להחזר עד חמישים אחוז מהוצאתו ובתנאי שלקופת חולים יש הסדר עם החברה.

כמו כן מטופל שהובל לבית החולים עם אמבולנס במקרה חירום יהיה זכאי לזיכוי מלא מטעם קופת חולים.

מה כולל אמבולנס פרטי להובלת חולי דיאליזה?

אנשים הסובלים מאי ספיקת כליות יידרשו להגיע לבצע דיאליזה לפחות פעמיים עד 3 בשבוע ומכאן גם עלולות הוצאות הנסיעה להרקיע שחקים ובדיוק מכאן גם נגזרת ההנחה של עד חמישים אחוז בכל הקשור בהסעת חולי דיאליזה לבית חולים.

על פי הנחיות משנת 2007 מטעם משרד הבריאות עולה כי מעתה יוכלו חולים שמרותקים למיטה או זקוקים להסעה בשכיבה גם הם ליהנות מהסעת אמבולנס פרטי מוזל כאמור, החזר של חמישים אחוז.

לכן ובהתאם לזאת, אמבולנס פרטי הוא בהחלט הפתרון והוא יכלול את כל מה שאתם צריכים כדי להוביל לא מעט אנשים שסובלים ממגוון של מחלות, חלקן כרוניות.

ללא קשר למחלה עצמה, אמבולנסים פרטיים היום כוללים בתוכם את כל האפשרויות והציוד המתאים שיספקו תשובה גם במצב של סכנת חיים.

כמה עולה להזמין אמבולנס פרטי?

עלויות הנסיעה באמבולנס תימדדנה על פי כמה פרמטרים הקשורים למשל במרחק של הנסיעה, האם מדובר כאן בנסיעה בין עירונית או חוץ עירונית? מן הסתם היעד יכול בהחלט להפוך את המחיר ואת זמן האחריות ליקר יותר.

פרמטר נוסף שיתווסף לרשימה יהיה שעת ההגעה והזמנת השירות, האם יידרש להוביל את החולה בבוקר או בערב? מן הסתם, בבוקר העלות תהיה זולה יותר ואילו בערב או בלילה התעריף יהיה יקר יותר וכך גם בימי שישי או שבת.

מחירי אמבולנס פרטי יחלו מעלות של מאתיים ₪ ויכולים בהחלט להגיע עד עלות של 2000 ₪, תלוי מאוד בשירותים המתלווים וכל מה שצוין כאן. כמו כן, חשוב לציין כי יש מקומות שהנגישות אליהם תהייה בעייתית וסביר להניח כי בית ללא מעלית או קומה גבוהה ומעברים צרים ישפיע על המחיר משמעותית.

האמבולנס הפרטי והסעה לחולי דיאליזה

אמבולנס פרטי מאכלס בתוכו כל מה שצריך כדי להוביל את החולה אל היעד ולעשות את כל מה שניתן כדי להיטיב ולא להחמיר עם מצבו.

בכל המקרים, אישה לפני לידה לרבות מחלות אונקולוגיות, אי ספיקת כליות, לב ועוד, הפרמדיקים הפרטיים שמגיעים עם אמבולנסים פרטיים מבינים היטב את המשימה שלהם ומיומנים דיה לעשות את כל מה שצריך כדי לשמור על חייו של המטופל והכי חשוב להוביל אותו לבית החולים בצורה הנכונה והבטוחה ביותר.

כמו כן, חולי דיאליזה הסובלים גם ממוגבלות גופנית כמו נכות וודאי יצטרכו הסעת אמבולנס פרטי ויתאפשר להם להסיר דאגה מליבם בזכות אמבולנס שיגיע כמה פעמים בשבוע ויוביל אותם לטיפול בבית החולים.

הפרמדיקים ואנשי הרפואה הפרטית יגיעו, ייקחו את החולה, יתנהגו בו במלוא הכבוד ויורידו אותו בדיוק היכן שהוא צריך ומשם יחזירו אותו לבית הפרטי או לדיור שבו הוא גר.

איפה מוצאים אמבולנס פרטי לחולי דיאליזה?

בסיכומו של דבר, אם אתם או אחד מבני המשפחה שלכם זקוקים לטיפולי דיאליזה, כל מה שאתם צריכים זה לוודא כי אכן חברת האמבולנס הפרטי עובדת עם קופת החולים כך שתוכלו לקבל גם את ההחזר שמגיע לכם על פי חוק. (כאמור חמישים אחוז השתתפות).

כמו כן חשוב מאוד לאתר חברת אמבולנסים שיכולה להבטיח לכם את היחס והרגישות המתאימים בפרט כשמדברים על חולי דיאליזה הזקוקים לזה יותר מכל.

כמו כן, יש לאתר חברת אמבולנסים שמחזיקה עובדים מיומנים שיכולים להיענות לכל צורך של המטופל המוסע בכל שלב ושלב וכן אפשרות להעלות אדם שהחולה או אתם מכירים כך שהוא יוכל להנחות את נותני השירות ולהתלוות לתהליך בצורה הראויה ביותר.

מכירים חולי דיאליזה שזקוקים להסעת אמבולנס קבועה? כשמדברים על כך, רצוי ביותר שלא תתפשרו בפרט כאשר הנושא הוא העברת חולי דיאליזה מנקודה א' לב.

הזמנת שירות

הזמנת שירות

חירום

24 שעות ביממה