הזמנת אמבולנס להעברת חולים בהיבט הציבורי זה עניין אחד, מאידך גיסא, כשמדברים על הזמנת אמבולנס פרטי היתרונות עולים על כל השאר ומביאים אמבולנסיים פרטיים שעוזרים גם לכם לשלוט על המצב ולאפשר לכם או ליקרים שלכם להגיע ישירות אל היעד ולעיתים אף לממש טיפול מציל חיים.

מחפשים אמבולנס טלפון של שירותים פרטיים? לא יודעים מאיפה להתחיל ואיך לבחור את ההסעה שתסייע לכם או ליקיריכם להגיע לבית החולים או מרכז הטיפול בצורה הראויה והמכבדת ביותר? במאמר שלפניכם נביא את המדריך השלם שיסייע לכם לבחור את שירותי ההסעה הנכונים ביותר בפרט בשעת חולי ומשבר.

איך בוחרים אמבולנס פרטי לצרכי הסעת חולים?

יש רגעים בחיים שאי אפשר להשתלט עליהם וחלק מזה קשור ברגע שבו חלילה אתם או יקיריכם זקוקים לטיפול דחוף או אפילו טיפול על תקן קבוע ולשם כך צריכים הסעה שתיקח אתכם או את יקיריכם בצורה הבטוחה ביותר במטרה לקבלת טיפול.

איך ניתן להקל על המצב, להעביר ולעבור נסיעה בטוחה ובו זמנית לאפשר הצלת חיים גם בזמן אמת? מסתמן כי הכול מתחיל ונגמר בשירותי אמבולנס להעברות חולים, הפעם אמבולנס פרטי.

בחירת אמבולנס פרטי על לצורך העברת/ הסעת חולים ליעד תהיה הבחירה החכמה ביותר שתעשו היות שהיא מורכבת מכמה יתרונות וכפי שהבנתם קשורה בין היתר גם ביכולת להקל על החולה ולתת לו את התחושה הנינוחה ביותר בפרט בזמנים קשים אלו שפקדו אותו.

אמבולנס מדה-לי

למה אמבולנס פרטי על פני אמבולנס ציבורי?

כשצריך לבחור בין אמבולנס פרטי לבין אמבולנס ציבורי עולה השאלה מה באמת חשוב לכם, אם זה עניין מסכן חיים, מן הסתם חשוב ביותר שלא לחסוך בכך ולבחור אמבולנס פרטי כך שזמן התגובה יהיה מהיר יותר בהבטחה.

כאמור, במצב של סכנת חיים הדבר הקריטי ביותר הוא זמני תגובה וכאן, בדיוק כאן כל מה שחשוב הוא לבחור אמבולנס פרטי אשר יספק את התשובה ויעלה את הסיכויים לשמירה על שלומו של המטופל.

כמו כן, כשאתם מזמינים אמבולנס פרטי לצרכי העברת נוסעים מנקודה אחת לאחרת, אתם מקבלים שירות חדור מטרה שמבין את המוטל עליו ויכול בדיוק על פי לוח הזמנים שנקבע להוביל את החולה ליעד ללא עיכובים מיותרים ומסכני חיים.

אחד היתרונות שגורמים ללא מעט אנשים לבחור אמבולנס פרטי על פני ציבורי זה עניין של בחירת אנשי הצוות. אנשים שבאים בזכות עצמם, פרטיים, מבינים את תודעת השירות, פרמדיקים בלב ובנשמה ולא רק בתעודה ויחס ורגישות ללא פשרות – הכול כדי לתת את המענה הטוב ביותר עבור מיטב כספכם.

איזה שירותים מתלווים לאמבולנס פרטי?

שירותי אמבולנס פרטי זמינים בכל רגע נתון לרבות אירועים מסכני חיים אבל לא רק ולכן כשאתם בוחרים אמבולנס פרטי אתם מקבלים שירותים גם עבור אנשים שנחשבים חולים סיעודיים ומחפשים סיוע נוכח הקושי שלהם לנוע ממרחב כזה למרחב האחר וזקוקים לטיפול רפואי כאן ועכשיו.

כדי להבין על מה מדובר, אפשר לומר כי אמבולנס פרטי מגיע לכל מקום בארץ, הוא יכול להוביל חולים למרפאה, לבית חולים, למכון בדיקה, מוסד רפואי ובסופו של דבר לדיור מוגן ולבית שבו מתגורר החולה.

כמו כן, כשאתם בוחרים אמבולנס להעברת חולים ואתם או יקיריכם נמנים בין נכים על כסאות גלגלים, גם כאן, אמבולנסיים פרטיים נותנים את המענה ומשנעים את האדם החולה בדיוק לאן שהוא צריך בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

צריכים הגעה עד לשדה תעופה לרבות למטוס עצמו? כשיש לכם אמבולנס פרטי, יש לכם אפשרות לנגיש אתכם או את יקיריכם עד למקום וללא בעיות כניסה למתחם שדה התעופה זאת בפרט אם מדובר בחולים שזקוקים לאמצעי עזר כמו חמצן או כל ציוד מיוחד שלרוב אין בנמצא בשירותים ציבוריים אחרים.

כמו כן, מאפשר אמבולנס פרטי גם הסעות כחלק מליווי בטיולים בארץ ואם חלילה נדרש טיפול נמרץ – על אחת כמה וכמה, אמבולנס פרטי מבין את המשימה ומבצע אותה על הצד הטוב והבטוח ביותר.

אמבולנס מדה-לי

איך מזמינים אמבולנס פרטי להסעת חולה?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר במעמד הזמנת אמבולנס פרטי להובלת חולה או חולים זה עניין הפריסה הארצית וכאן, חשוב ביותר לבחור נותני שירות שעובדים בכל רחבי הארץ. גרים באזורים בעלי נגישות פחותה? אל דאגה, הנה היתרון הגדול מכולם, אמבולנס פרטי שיודע ויכול להגיע בדיוק לאן שאתם צריכים ומתי שאתם צריכים כשהמטרה- הצלת חיים ומתן שירות נגיש ונכון.

מה כוללת הסעה באמבולנס פרטי?

לצד כל מה שמנינו עד כה, בחירת אמבולנס פרטי תכלול בתוכה גם את ענין הציוד שאליו מוצמדים התקנים הגבוהים ביותר. מן הסתם, אמבולנס מטרתו להציל חיים ולכן, כאשר אתם בוחרים אמבולנס פרטי וודאו כי הוא מכיל ציוד מהמתקדם והאיכותי ביותר.

כמו כן, וודאו כי מפעילי המתקנים ממוקצעים, מבינים את התחום ומביאים ציוד שלא ישבוק חיים בדיוק כשהוא יידרש להציל חיים ובסיכום דבר, אל תוותרו על אודות החזר עד חמישים אחוזים שמגיע לכם על פי חוק!

הזמנת שירות

הזמנת שירות

חירום

24 שעות ביממה