מנוי לרופא עד הבית יכול להיות שימושי עד מאוד לאנשים שלא רוצים לחשוב יותר מדי על הזמנת רופא עד הבית. במקום לחפש מאיפה להזמין רופא הביתה, או איך לארגן וכמה יעלה ביקור רופא עד הבית – הם יכולים להתקשר למוקד, תוך שהעלויות ברורות מראש, הביקור מאורגן עבורם מצד הצוות המקצועי במוקד והם לא צריכים לצאת מהבית כדי לקבל ביקור מרופא עד הבית.

מהו מנוי לרפואת הבית?

מנוי לרופא עד הבית הוא שירות שיכול להתאים למשפחות המעוניינות להזמין רופא עד הבית,  באם לאחד מבני המשפחה יש מקרה רפואי. לדוגמה, אם לילד עלה החום או אחד מההורים לא מרגיש טוב, או שפשוט רוצים להזמין רופא עד הבית מסיבה כזו או אחרת. אף על פי שבכל עת ניתן לקבל ביקור רופא עד הבית, אלא שכאשר יש מנוי, יש פחות היסוס ופחות זמן המתנה עד שקוראים לרופא, לאור כך שזוכרים שיש מנוי שמזכה את הלקוח בביקור רופא שכזה. בנוסף, החזקת מנוי בפועל יכולה לצמצם משמעותית את העלויות להזמנת רופא ועל פי כן יכולה להוריד את סף קבלת ההחלטות. מי שרוצה להזמין רופא יכול להשקיע פחות זמן בלשקול את העלות ויותר זמן בלחייג למוקד ולתאם את הביקור.

pic1

הזמנת רופא עד הבית למנוי לרפואת הבית

הזמנת רופא עד הבית במסגרת החזקת מנוי לרפואת הבית, הלקוח יכול לחייג למוקד ולהזמין רופא עד הבית. ובמקרה זה, המוקד כבר יידע איזה רופא לשלוח. לאור כך, שיש לו צוותים רפואיים בפריסה ארצית. כך שבמקום שהלקוח ינסה להבין לאיזה רופא להתקשר ובאיזו שעה, המוקד ייקח על כך אחריות. כך שאין צורך להשקיע מאמץ וטרחה בהזמנת רופא עד הבית. ניתן להאציל את האחריות למוקד, כך שידאג לארגן ביקור רופא עד הבית כדרך התשתיות המקצועיות, אשר מעמיד לטובת הלקוחה

מה היתרונות במנוי לרפואת הבית?

במנוי לרפואת הבית יש יתרונות שונים בהחזקת מנוי לרפואת הבית. חלק מהם כבר ציינו. גם קל יותר לזכור שאפשר להזמין רופא הביתה, גם סביר שזול יותר לארגן ביקור רופא עד הבית, וגם המוקד עצמו יהא זה שיארגן את ביקור הרופא עד הבית, מבלי שהלקוח יתעסק בזה בעצמו, בייחוד אם הוא לא בפניות לכך. מעבר לכל זה, אפשר לציין שעקב כך שהמוקד פעיל בכל שעות היממה, וזמין ללקוח בכל שעה, נחוש להעניק שירות איכותי ונגיש – ללקוח תמיד יש למי לפנות כדי להזמין רופא עד הבית. ובכך הוא יכול לקבל טיפול רפואי בביתו בכל מיני רגעים ביממה. זאת מבלי להגיע לבתי החולים או לקופות החולים, לעמוד בתורים, להמתין במיון ולהיחשף לחולים ולתופעות אחרות.

במנוי לרפואת הבית יכול להיות בר ערך עבור אנשים המעוניינים להימנע מלעזוב את ביתם ומלהיכנס למקומות ציבוריים, בייחוד מקומות ציבוריים שיש בהם מחלות. על כן, ביכולתם לארגן ביקור רופא עד הבית, כדי לקבל את הטיפול הרפואי שלהם – מבלי לנסוע לבתי החולים. ובכך מטופלים יכולים להישאר בביתם ועדיין לקבל את הטיפול הרלוונטי להם . מעבר לכך, לא רק שהצליחו להימנע מלהיכנס למקומות ציבוריים שיש בהם אנשים ותופעות (כמו בבתי חולים), במסגרת הזמנת רופא הביתה, הצליחו לחסוך בזמן (פקקים, חנייה, זמן נסיעה, המתנה במיון, אשפוז בעת הצורך), וכסף (דלק ועלויות שונות הקשורות לשהייה בבתי חולים).  כשרופא מגיע עד הבית,  יעשה זאת עם הציוד המתקדם (אק"ג, לחץ דם, מכשור לבדיקת סוכר ושתן במקום), התרופות וכל שהוא צריך כדי להציע טיפול ראשוני ומיידי.

family gbe760f1b1 1920 removebg preview

למי מיועד מנוי לרפואת הבית?

למי מיועד מנוי לרפואת הבית? זוהי שאלה מצוינת. קודם טענו שהשירות יכול להתאים לכל בני המשפחה באם הם רוצים אפשרות להזמין רופא עד הבית בקלות ובפשטות. כך שצריך זה להרים טלפון או ללחוץ על "כפתור מצוקה", או כל כלי אחר של קריאה למוקד. כך שבמקום ללכת עם ההורים, הילדים, המקורבים, וכן הלאה – לבית החולים, קופות החולים או למיון – ניתן לארגן ביקור רופא עד הבית כדרך אותה קריאה למוקד. ועם זאת, האם ניתן לפרט את האמירה ולהסביר למי באמת הזמנת רופא הביתה, יכולה לעזור?

ובכן, כפי שניתן לנחש, מי שנמצא בקבוצת סיכון הם אלו שיכולים להרוויח במידה הרבה ביותר מביקורי רופא עד הבית.  בייחוד אם נדמה לו שהוא מתכוון להזמין רופא הביתה אי שם בעתיד. בין אם יש לו רקע של בעיה לבבית, או כל רקע רפואי אחר, כל עוד יש לו ערך בהזמנת רופא עד הבית. החזקת מנוי רפואת הבית יכולה להקל על איתור רופא מתאים בשעה נתונה ביממה ואולי גם לחסוך בעלויות.

להיות מנוי בשירות רופא עד הבית

להיות מנוי בשירות רופא עד הבית יש לציין, שיש ערך רב בהסכמה לקבל טיפול רפואי מוקדם יותר. אם מטופל צריך לקחת את עצמו או מישהו מבני משפחתו לטיול במיון או בבית חולים, תוך שהוא מחכה בכביש, בתורים, בחנייה וכן הלאה – כדי לקבל טיפול רפואי, יש בכך המתנה מסוימת עד שיקבל את המענה. אם מטופל דווקא יושב בסבלנות בביתו, בזמן שרופא מגיע אליו עד הבית, במסגרת ביקור רופא שהזמין עד הבית, סביר שזה ייקח הרבה פחות זמן. בין השאר, כי לרופא לא אמורים להיות מטופלים נוספים מלבדו בביתו של המטופל. ואם יש (כמו במקרה של מתן טיפול רפואי לכמה בני משפחה במסגרת ביקור רופא אחד), אז סביר שבכמות מועטה מאשר שבמוקד רפואי.  כך שהחזקת מנוי לרפואת הבית יכולה לצמצם את הפערים ואת ההתארגנות על מנת להזמין רופא הביתה, כיוון שאין על מה לחשוב או לארגן – המוקד אמור לעשות זאת מיוזמתו לאחר שהלקוח מתקשר בבקשת עזרה.

משככי כאבים

עובדים עם כל קופות החולים

הזמנת שירות

הזמנת שירות

חירום

24 שעות ביממה