הגעה לקופת החולים או למיון ביחד עם הילדים זוהי עשויה להיות משימה לא פשוטה בכלל. שלא נדבר על הסיכונים הרבים המגיעים בעקבות הימצאות במקום אחד עם אנשים שחולים במחלות שונות. אחד מהפתרונות הקיימים הוא לבצע הזמנת רופא ילדים עד הבית. יש לכם שאלות הקשורות לנושא הזה? החלטנו להרים את הכפפה על מנת לסקור לפניכם את האפשרות הזאת. כך כאשר תזמינו רופא ילדים עד הבית יהיה לכם ראש שקט, ותדעו כי עשיתם את הבחירה הנכונה. הבריאות של ילדינו תמיד צריכה להיות במקום הראשון בסדרי העדיפויות של כל הורה.

מהו שירות הזמנת רופא ילדים עד הבית?

אינכם צריכים להיות מבינים גדולים בתחום על מנת להבין את משמעות השירות. במסגרת השירות כל הורה שחושש כי הילד שלו חולה יכול להזמין רופא עד הבית. כמובן שכבר בשיחה הטלפונית יהיה ניתן ללמוד לא מעט על מצבו של הילד. כאשר בעת הזמנת ביקור רופא עד הבית יהיה ניתן לקבל טיפול דומה לטיפול בקופת החולים. הרופא יגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש על מנת לבחון את מצבו של הילד. לאחר מכן יהיה אפשר להחליט מה נכון לעשות ואיך נכון לפעול. אתם יכולים לראות את האפשרות הזאת בתור אפשרות שדומה מאוד לביקור בקופת החולים. הדבר היחיד ששונה הוא שהטיפול מתבצע אצלכם בבית ולא בקופת החולים.

רופא ילדים עד הבית

למי מיועד שירות הזמנת רופא ילדים עד הבית?

שירות הזמנת רופא ילדים עד הבית מיועד עבור כולם! כל הורה שלא מעוניין לקחת את הילד או הילדה שלו לקופת החולים על מנת לקבל אבחנה ראשונית. לא משנה מהו השיקול שבגללו החלטתם להזמין את הרופא עד הבית. השירות יהיה שירות יעיל ויאפשר לכם לקבל את תמונת המצב בצורה הכי ברורה שיש. כמובן שהאפשרות הזאת מאוד נוחה עבור הורים עובדים שעמוסים עד מעל הראש. כאשר מזעיקים רופא עד הבית ישנה אפשרות לקבל את הטיפול בזמן ובמקום שנוחים לכם. לא תמצאו אתכם במצב שבו תצטרכו לעשות שינוי בתוכניות על מנת להעניק לילדכם טיפול הולם.

מה היתרונות בהזמנת רופא ילדים עד הבית?

קיימים לא מעט יתרונות כאשר בוחרים באפשרות של ביקור רופא עד הבית. אנו נסקור בפניכם את היתרונות הבולטים, אלה שאתם מוכרחים להכיר לפני שתבחרו באפשרות הזאת.

  • הזמנת רופא עד הבית תאפשר לכם להעניק לילדכם טיפול מהיר ללא עיכובים. כאשר יהיה עליכם להגיע לקופת החולים באופן פיזי זה עלול להיות במועד מאוחר יותר. עליכם לקחת בחשבון כי תגובה מהירה עשויה להיות משמעותית מאוד.

  • יתרון נוסף שניתן לנצל אותו הוא שהטיפול עצמו מתבצע בסביבה המוכרת לילד. הזמנת רופא הביתה יכולה להיות אידיאלית עבור ילדים שסובלים מפחדים וחששות. ברגע שהם נמצאים בסביבה המוכרת להם יהיה קל יותר להעניק טיפול איכותי.

  • איכות הטיפול נשמרת גם כאשר מזמינים רופא ילדים עד הבית. מבחינתכם ההורים כל עוד איכות הטיפול נשמרת, תוכלו להיות בראש שקט. הרופאים שמגיעים אליכם לבית יהיו רופאים שמגיעים עם הידע ועם הניסיון הדרוש בדומה לרופאים בקופת החולים.

  • תחסכו לעצמכם ולילדכם את הצורך להגיע למקום שיש בו חיידקים רבים. בתי חולים וקופות חולים עלולים דווקא להחמיר את המצב של ילדכם ולא להטיב איתו. הזמנת רופא ילדים הביתה תאפשר לכם להעניק לילד טיפול במקום שטוב עבורו.

יצא לכם לחשוב כמה זמן אתם מבזבזים בקופת החולים או במיון? התורים יכולים להיות ארוכים מאוד, וילדים נוטים לאבד סבלנות במהרה. הזמנת רופא ילדים עד הבית תאפשר לכם להעניק לילדכם טיפול רפואי מקצועי ללא המתנה.


רופא ילדים עד הבית

הזמנת רופא ילדים עד הבית

מהיום אתם יכולים להשאיר מאחור את כאבי הראש בביקור בקופת החולים. אף הורה לא אוהב לקחת את הילד או הילדה שלו לקופת החולים. אך עד היום לא הייתה ברירה אחרת, וההורים היו נאלצים להתפשר בהקשר הזה. אך למה שתרגישו כי אתם מתפשרים? מהיום תוכלו לדאוג כי רופא ילדים מקצועי יגיע אליכם עד לבית. הוא יבדוק את הילד בצורה מקיפה, ויסביר מה נכון לעשות בהתאם לממצאים שאותם הוא קיבל. נדגיש כי כל הרופאים שיגיעו אליכם הם רופאי ילדים מוסמכים ומנוסים.

להיות מנוי בשירות רופא עד הבית

מנוי רופא עד הבית של חברת מדה-לי נותן לכם את השקט לכל המשפחה. הילד קם בבוקר עם חום גבוה? הילדה יצאה מבית הספר בגלל שהיא לא מרגישה טוב? בשיחת טלפון קצרה תוכלו להזמין רופא ילדים שיבדוק את ילדכם אצלכם בבית. לא תצטרכו לצאת במיוחד מהעבודה על מנת לקחת את הילד לרופא. הזמנת רופא עד הבית היא אפשרות שיכולה להפוך את הטיפול הרפואי לנוח וידידותי. רק במקרים שבהם לא תהיה ברירה יהיה עליכם לבקר בבית חולים כזה או אחר. אז למה אתם מחכים? זה הזמן לעשות מנוי בשירות רופא עד הבית ולהנות ממגוון רחב של יתרונות. יתרונות שאולי לא ידעתם כי הם מגיעים לכם, אך תוכלו לקבל אותם בזכות הזמנת רופא הביתה.

רופא ילדים עד הבית

שירות רופא ילדים עד הבית ניתן לכל קופות החולים

שירות רופא עד הבית ניתן לכל קופות החולים וכל חברות הביטוח. הרופא שלנו מגיע אליכם עד הבית בודק אותכם ולסיכום רושם לכם המשך טיפול, כמו כן הרופא שלנו משאיר לכם קבלה. את הקבלה תוכלו להגיש לקופות החולים או לחברת הביטוח שלכם ובהתאם להסדר שלכם מולם תוכלו לקבל החזר כספי עבור הביקור.

אנו נותנים שירות ל: רופא ילדים עד הבית כללית, מלרם רופא עד הבית, רופא עד הבית מכבי, ביקור רופא מכבי,  רופא עד הבית הראל, יד להחלמה רופא עד הבית, רופא עד הבית לאומית, רופא עד הבית פניקס וכ"ו.

עובדים עם כל קופות החולים

הזמנת שירות

הזמנת שירות

חירום

24 שעות ביממה