מהן ניידות טיפול נמרץ ?

ניידות טיפול נמרץ אלו כלי רכב לשעת חירום ותפקידם לשנע חולים ממקום למקום תוך מתן טיפול רפואי דחוף.

מדובר על אמבולנסים פרטיים המופעלים על ידי צוות גדול יותר משל אמבולנס רגיל, בכל אמבולנס יש רופא, פאראמדיק, חובש לרפואת חירום ונהג אמבולנס (לעיתים זו אותה דמות)

המטרה של ניידת טיפול נמרץ היא מתן טיפול רפואי לשם הצלת חיים של מטופלים בהסעה, כאלו שמצבם הרפואי מצריך ציוד רפואי מודרני וצוות רפואי צמוד, מקצועי ואחראי.

לעיתים טיפול שנעשה במקום מציל חיים ותרומתו לבריאות האדם גדולה יותר מאשר טיפול בבית החולים.

למי ניידות טיפול נמרץ נועדות?

ניידות טיפול נמרץ נועדות לטיפול בחולים או פצועים בזמן אמת, על קשת המקרים והתרחישים הרפואיים האפשריים.
השירות הרפואי מתבצע באופן מסודר ומוגדר, כל זאת על מנת לתת מטופל את ההרגשה שהוא בידיים טובות ובחר באנשים הנכונים לשרת אותו.

חשוב לציין שקיימים מקרים בהם לפצוע קשה לשכב או שהוא פשוט לא מעונין בכך, הצוות הרפואי יודע לתת לכך מענה מכובד ולסייע לפתור את המצב הרגיש יחד עם הפצוע עצמו.

ככלל, אמבולנס פרטי הוא הפתרון הנוח והבטוח להעברת חולים הזקוקים להסעה מיוחדת תחת השגחה רפואית.

פתרונות העברה רפואיים לאנשים מבוגרים או לאנשים בעלי מוגבליות רפואיות כלשהן הינן מועילות מאוד בימינו אנו.

מהי החשיבות של ניידות טיפול נמרץ?

חשיבותה של אמבולנס פרטי הינה קריטית במקרים מסכני חיים.

אמבולנס פרטי נותן מענה טיפול במקרים רבים בהם נשקפת סכנה כלשהי לבריאות האדם ולכן חשוב ביותר שהצוות המקצועי הנמצא באמבולנס ידע להתמודד באופן שקול ומושכל עם הטיפול הנדרש עבור הגורם אשר הזמין את השירות.

חשוב לוודא שברשות החברה שמספקת שירות אמבולנס פרטי נמצאים הביטוחים הנדרשים כולל ביטוח אחריות מקצועית ואישור להפעלת אמבולנסים לפי תקנות משרד הבריאות. כמו כן, חובת החברה לספק צוות האמבולנס הכולל נהג חובש ומע"ר בעלי תעודות ריענון בתוקף. אלו הקריטריונים הנדרשים לטיפול במצב חירום על ידי אמבולנס.

בשנים האחרונות גל הביקוש לשימוש בשירותי אמבולנס טלפון, חלק נרחב מציבור המזמינים שירות זה, הסבירו שחוויית המשתמש היא מעולה, קל ונוח להזמין שירום חירום רפואי, לבטח יותר מהעבר.

באילו אזורים בארץ ניתן להזמין שירותי ניידות טיפול נמרץ?

האזורים בארץ אשר תומכים בשירותי ניידות טיפול נמרץ הם רבים.

כיום פועלים בישראל מספר ארגונים וחברות אמבולנסים פרטיות באישור משרד הבריאות, לחברות אלו סוגים שונים של רכבי הצלה בהתאם לאישור שהונפק

ישנן חברות גדולות שמפעילות כמה אמבולנסים בפריסה רחבה, ואחרות שמפעילות אמבולנס אחד בשירות מקומי. בין החברות שפועלות בתחום ומספקות שירותי ניידות טיפול נמרץ, ניתן לציין את עזר מציון, שח"ל, נטלי, מוניטור, אמבולנס פרטי של בית החולים פוריה בצפון, רפאל, אחווה, ועוד רבים אחרים. המענה לחולים, פצועים וקשישים במובן זה הינו מקיף.

אילו שירותים ניתן למצוא בניידות טיפול נמרץ?

ניידות טיפול נמרץ מספקות את השירותים כדלקמן:

  • הסעת נכים מוגבלי תנועה בכיסא גלגלים.
  • הסעת חולים בכל רחבי הארץ לבתי אבות ולמוסדות רפואיים כמו מרפאות, בתי חולים ומכוני בדיקה.
  • העברת קשישים ועריריים לשדה התעופה, וליווי עד העליה למטוס.
  • הסעת חולים, קשישים ובעלי מוגבלויות הנדרשים להשגחה רפואית וכן אבטחתם בטיולים ואירועים.
  • הסעת חולים עם חמצן.
  • הסעות לטיפול נמרץ.
  • הסעות הקשורות לטיפול בנפטרים, כמו: העברת נפטרים, מצבות, סידורי הלוויות וכו'.

עלויות שירות אמבולנס פרטי (השקול לניידת טיפול נמרץ) משתנות באופן דינאמי, הן יכולות לנוע מ-300 שקלים ולהגיע לכ-2,000 שקלים. המחיר הסופי תלוי במרחק הנסיעה, משך נסיעתה, האם מדובר בנסיעת בוקר או ערב שבחלק מהחברות גובים תעריף נוסף על כך, סוג ההסעה, ושימוש בציוד זה או אחר.

ככלל, רצוי מאוד להשוות הצעות מחיר שונות על מנת להבין מהי באפשרות המשתלמת ביותר.

במקרים שיש צורך בשירות קבוע ומתמשך לרבות הסעות לביקורים תדירים במרפאות ובמכונים, חלק מחברות האמבולנסים הפרטיים מציעות מחירים מוזלים או עשיית מינוי. מומלץ לבדוק עם קופת החולים באילו מצבים מגיע ללקוח החזר, ובמידה ויש ללקוח ביטוח פרטי עליו לבדוק האם הפוליסה כוללת השתתפות בעלויות אמבולנס פרטי. חולים שיאושפזו בבית החולים בעקבות הנסיעה, יזכו להחזר כספי מקופת החולים גם אם מדובר בפינוי שנעשה באמבולנס פרטי.

מדוע לבחור בשירותי ניידות טיפול נמרץ?

יש לבחור בשירותי ניידות טיפול נמרץ כאשר קיים חשש מהותי לחיי אדם בזמן אמת.

את ההחלטה לגבי הזמנת חברה אשר מפעילה את הניידות צריך לבחון במיקוד מספר נקודות.

ראשית, זמינות – בראש ובראשונה, אמבולנס טלפון זמין להסעת חולים בדרך המהירה והיעילה ביותר ליעד.

בל נשכח את מוטיב השירות – חברות המספקות שירותי אמבולנסים פרטיים, נותנות שירות אישי ואיכותי, דבר שלא תמיד בר השגה בשירות דומה.

תשתית הטיפול היא למעשה ציוד עזר – מיטות וכיסאות גלגלים הנמצאים דרך קבע באמבולנס פרטי, הם בעלי תווי תקן מהאיכותיים ביותר בתחום הציוד הרפואי.

הזמנת שירות

הזמנת שירות

חירום

24 שעות ביממה