כולנו וודאי שיודעים מתי נדרש להזמין אמבולנס, אבל מתי מקרה אחד הופך מקרה שדורש פינוי דחוף כמו למשל תאונה או אירוע קשה בלתי צפוי? המשותף לכל המקרים הנ"ל הוא אמבולנס לפינוי דחוף שיכול לפנות את הנפגעים מהבית או מזירת התאונה או הפגיעה במהירות ובמטרה להציל חיים.

אז איך מזמינים אמבולנס לפינוי דחוף, מתי מזמינים וכמה זה אמור לעלות? על שאלות כאלה ואחרות נשמח לענות במאמר שלפניכם.

למה משמשים אמבולנס פרטי ואיך הם יכולים להציל חיים?

אמבולנס לפינוי דחוף תפקידו לפנות מטופלים שנפגעו בשל תאונה, נפילה, פיגוע, טביעה וכל אירוע מחונן כזה או אחר שאף אחד לא ציפה שהוא יקרה. כמו כן, אמבולנס לפינוי דחוף משמש גם עבור חולים כרוניים שנתקפו בבעיה רפואה המצריכה פינוי בהול לבית החולים וכאן, בדיוק כאן נכנס לתפקיד "בית חולים על גלגלים" אמבולנס לפינוי דחוף.

אז בעידן שבו רפואת החירום מושתתת על אמבולנס וניידות טיפול נמרץ של מד"א נכנס לתמונה אמבולנס לפינוי דחוף ונותן את כל התשובה לסיוע בעתות של מצוקה ומשבר.

עד כמה חשובים זמני ההגעה ומה ההבדל בין ניידת מד"א לבין אמבולנס פרטי לפינוי דחוף

כמו אז גם היום אין נוהל שמגדיר את זמן ההגעה אם כי זמן ההגעה של אמבולנס פרטי למקום המפגע הוא בין שמונה דק' ועד עשר דק' ואילו באזורים שאינם עירוניים עד עשרים דק' זמן הגעה. אף על פי שאמבולנס נדרש לצאת מנקודת הסיוע תוך כמה דק' גם כאן הדברים לא בדיוק מתרחשים אלא אם אתם בוחרים בשירותיו של אמבולנס דחוף באופן פרטי, או אז הדברים הם אחרת ובחירת השירותים שלכם גם היא מושתת על לוח זמנים מדויק מאוד בדיוק כפי שאתם דורשים וצריכים מראש.

כמה זה יעלה לכם? שירותי אמבולנס פרטי ברפואה דחופה

טווח המחירים של אמבולנסים פרטיים משתנה בהתאם לכמה פרמטרים הקשורים קודם כול במרחק של הנסיעה. מן הסתם חשוב לציין כי נסיעה בפנים העיר תהיה שונה ביחס לנסיעה מחוץ לעיר אחת והגעה לעיר שבה ממוקם לצורך העניין בית החולים.

כאמור, המחיר כאן ייקבע לפי הקילומטרים שבסופו של דבר יידרש מאמבולנס הפרטי שלכם ייאלץ לעשות.

פרמטר נוסף שישפיע על העלות יהיה קשור בקומה שבה נדרש לבצע את הפינוי, האם יש מעלית או שאין מעלית? מהם דרכי הנגישות לשם? מן הסתם, ככל שידובר בקומה גבוהה יותר והנהגים יידרשו להפעיל לוגיסטיקה גדולה יותר כך גם ישתנה ויותאם המחיר ולכן חשוב להיות ערוכים לכך מראש.

אם אביזרים או בלי אביזרים? גם זה עניין שממנו תושפע הצעת המחיר שלכם. לצורך העניין אם זה רק פינוי זה עניין אחד, מאידך גיסא, כאשר מדברים על פינוי דחוף ומציל חיים האבזור המבוקש לרבות מכונת הנשמה עלול יהיה לייקר את הסכום הסופי שאותו תדרשו לשלם עבור שירותי האמבולנס.

גם כמות האנשים שיהיו מעורבים בפינוי וגם שעת הפינוי – כל אלו ישפיעו בהחלט על העלות הסופית שאותה יידרש מכם לשלם לאמבולנס פרטי ברפואה דחופה.

כיצד בוחרים חברת אמבולנס פרטית במטרה להציל חיים בזמן אמת?

לאחר שהזכרנו את העלויות, את הפרמטרים של העלויות ואת כל הפרטים הקטנים, אפשר בהחלט לדבר על היחס ועל השירות בפרט כשמדובר בעניין של חיים ומוות.

במצב הנ"ל חשוב ביותר להזמין לצרכי הפינוי הדחוף רק אנשים שאוהבים אנשים וכאן הכוונה לנותני שירות נעימים, בעלי תודעת שירות גבוהה ובעיקר כאלו שאפשר לקרוא עליהם ולקבל חוות דעת משביעת רצון – אחת כזו שמאשרת כי מדובר בנותני שירות שהלקוח הוא מעל לכול עבורם.

האם אפשר לקבל החזר כאשר לוקחים אמבולנס פרטי למקרים דחופים?

אם האדם שהועבר לבית החולים אושפז או אז יוכל לקבל את מלוא ההחזר ללא כל בעיה כך שבין אם בחר באמבולנס פרטי ובין שבחר אמבולנס של מד"א יזכה לקבל את כל המגיע לו על פי חוק.

מתעניינים בנוגע לשירותי אמבולנס פרטי ברפואה דחופה? הנה מה שאתם צריכים לדעת

כשמדובר בעניין של חיים ומוות בפרט כאשר זקוקים לשירותי אמבולנס במהירות האפשרית יש כמה דברים שחשוב לעשות עליהם "שיעורי בית" מבעוד מועד. אז מהם הדברים? ראשית, יש לוודא כי החברה הפרטית שבה אתם מעוניינים מצוידת בעובדים מקצועיים לרבות הנהג עצמו שמחזיק הן בידע אבל גם מכיר את כל המידע הרפואי על אודות החולה – זה חשוב כי רק כך יהיה אפשר לתת מענה מציל חיים.

כמו כן, במעמד יצירת הקשר הראשונית עם אמבולנס טלפון אחד בהחלט יוכל להציל חיים אם תספקו את כל המידע על אודות החולה ומצבו לרבות רגישויות כאלה ואחרות- זאת כדי שלא חלילה להחמיר את המצב הקיים ולסייע לנוגעים בדבר להציל חיים.

האדם היקר לכם מכל זקוק לרפואה דחופה? רצוי שבמעמד הזה תלוו אותו לאמבולנס כך שתוכלו להשרות רוגע על המטופל ובו זמנית להנחות את הצוות ולענות על כל שאלה או מידע שיכול בהחלט לסייע להציל חיים.

הזמנת שירות

הזמנת שירות

חירום

24 שעות ביממה