התייעצות עם רופא אונליין יכולה להתאים לאנשים שחווים כאבים, חום, פריחה ושלל תופעות קלות או לא מוסברות. השיחה הטלפונית עם הרופא תאפשר קבלת ייעוץ והמשך הנחייה לתהליך ההחלמה, לשיקול דעתו של הרופא. מנוי לרפואת הבית מאפשר גישה, כדרך המוקד, לרופאים זמינים הן לשיחה טלפונית או מקוונת והן להזמנת ביקור עד הבית, לאורך שעות היממה.

למי מיועד שירות התייעצות עם רופא אונליין?

אנשים שחווים מקרים נקודתיים כמו פריחה, כאבים, חום או הרגשה לא נעימה שהם רוצים לקבל עבורה מענה רפואי (מבלי לצאת מהבית), יכולים להיעזר בשירות התייעצות עם רופא אונליין, או להזמין ביקור רופא עד הבית, מה שנראה להם רלוונטי ביותר.  השירות אינו מיועד למקרי חירום, לבעיות רפואיות שיש כבר רופא משפחה שמטפל בהן (במקרים מסוימים), לבקשות מנהליות דוגמת הפניה לבדיקה או הפקת אישורי מחלה (במקרים מסוימים), לייעוץ באשר למחלות כרוניות לכאורה (במקרים מסוימים), ועבור שאר הפניות כמו לבדיקות מעבדה או בדיקות דם. אם כי כל אלו ישתנו בהתאם לתנאי השירות ותנאי מנוי רפואת הבית.

 שירות התייעצות עם רופא אונליין יכול להתאים לאנשים שרוצים לקבל מענה רפואי לתופעת הצטננות. בין אם מדובר על הצטננות קלילה שיכולה לחלוף גם תוך יום או יומיים ובין אם מדובר על תופעה שנדמה שנמשכת יותר זמן. ניתן כמובן להזמין רופא עד הבית, וניתן כמובן גם לבקר את הרופא טלפונית. במקרה זה, הרופא יכול להמליץ על דרכים ראשוניות לתת לכך מענה ואף להפיק אי אילו מרשמים שלדעתו יכולים לסייע לתהליך ההחלמה.

שירותי אמבולנס נווה פריצקי

מהו שירות התייעצות עם רופא אונליין?

התייעצות עם רופא אונליין במקום לבקר במרפאה ציבורית, או להזמין רופא עד הבית, ניתן ליצור קשר עם מוקד החירום ולבקש שיחה עם רופא אונליין, מבלי להמתין כמה ימים, אלא אולי מספר שעות (או כל זמן רלוונטי אחר). שירות התייעצות עם רופא אונליין יכול להידמות למעין הזמנת ביקור רופא עד הבית, אלא שבמקום שהרופא יגיע פיזית, הוא מגיע טלפונית ויוכל לתת יעוץ מהיר לקבלת טיפול. כאשר מחזיקים במנוי לרפואת הבית, לא רק שעלויות השיחה יקוזזו בהתאם, אלא גם שסביר שיהיה מבחר נרחב של רופאים בזמינות לאורך שעות היממה.

שירותי התייעצות עם רופא אונליין מביאים בשורה חדשה. שכן כמו שניתן להזמין רופא עד הבית, בין אם יש מנוי לרפואת הבית (שתומך בכך) ובין אם לא, כך גם ניתן להרים טלפון וליצור קשר עם מוקד חירום שיוכל לקשר אתכם עם רופא אונליין. הדבר יכול להוות יתרון מרבי לאנשים מבוגרים, או אנשים עם מוגבלות ומחלות שונות. אנשים שפשוט לא רוצים לבוא במגע עם אנשים אחרים, או יותר נוח להם בעת מסוימת להימנע מלעשות זאת.

שירותי התייעצות עם רופא אונליין, מתאימים גם לאנשים עסוקים במיוחד, אשר לא בהכרח מעוניינים לפנות זמן מסדר היום שלהם כדי הן לבקר רופא במרפאה חיצונית והן להזמין ביקור רופא עד הבית. במקום, אותם אנשים יכולים לבחור באופציה היעילה (מבחינת זמנים) של שיחה טלפונית. בייחוד אם מטרת השיחה היא פשוט קבלת הרשאה למרשם קבוע וחוזר שאין צורך בפגישה נקודתית כדי לאשררו פעם נוספת. כאשר קיים מנוי לרפואת הבית, במקרים רבים, אין צורך לקבוע תור מיוחד או להמתין מספר ימים. שכן המוקד מעסיק רשת ענפה של רופאים זמינים לאורך שעות היממה.

מטרתו של מוקד מנוי לרפואת הבית היא לספק את השירות המהיר והיעיל, בין אם מדובר בהזמנת רופא עד הבית, או ביקור רופא אונליין כדרך הטלפון או אפליקציה אינטרנטית כזו או אחרת. מדובר במענה יעיל, חסכוני (בזמן) וקומפקטי. הוא לא מתאים לסוגים רבים של בדיקות ותרחישים, אך כן מתאים לסוגים אחרים של מצבים שניתן פשוט לדבר עם רופא כדי להעניק להם תשומת לב רפואית מספקת.

במקרים רבים, מה שצריך להכין לקראת שיחה או ביקור עם רופא אונליין, הם פרטים מזהים וכל מידע נוסף שנראה כרלוונטי ומשנה לסיפור. יש לשים לב שלא מדובר בהזמנת ביקור רופא עד הבית, על כן השיחה הטלפונית או המקוונת לא מחליפה ביקור שכזה, או פנייה למוקדי חירום, קווי חירום וכן הלאה. מנוי ברפואת הבית יסדר ללקוח שיחה עם רופא אונליין, ועם זאת יש לדעת באילו מקרים נכון לפנות לרופא טלפונית ובאילו לא.

מה היתרונות בהתייעצות עם רופא אונליין?

אחד היתרונות הפשוטים שניתן לקבל במסגרת התייעצות עם רופא אונליין, הוא קבלת תשומת הלב הרפואית למקרה נתון. אמנם, כאשר מזמינים ביקור רופא עד הבית, ניתן לקבל תשומת לב פרונטלית ופיזית. בעוד שיחה טלפונית תשומת הלב תהיה בעיקר על בסיס שמיעה וחושים אחרים, אך ייתכן שזה יהיה מספק כדי לקבל הנחיות נוספות להמשך הדרך. בין אם מדובר בהנחיות כיצד לנהוג או מרשמים שונים שהרופא מוצא כרלוונטיים לתהליך ההחלמה. מנוי לרפואת הבית מאפשר גישה לספקטרום נרחב של רופאים שיכולים להיות זמינים לאורך כל שעות היממה.

ייעוץ רופא אונליין

מנוי בשירות רופא עד הבית ?

כאשר יש מנוי בשירות רופא עד הבית, יש אפשרות להשתמש במנוי לרפואת הבית הן עבור הזמנת ביקור רופא עד הבית והן עבור התייעצות עם רופא אונליין, תלוי בתנאי המנוי ומה הוא מאפשר, כמו גם בצרכי הלקוח. מנוי בשירות רופא עד הבית מאפר לקבל לחצן מצוקה שמאפשר בכל רגע ללחוץ על הכפתור ולהגיע למוקד חירום הזמין 24/7 לכל שאלה ובקשה. המוקד מאויש על ידי צוות מיומן ומקצועי שיודע מה נכון לעשות באותו רגע למטופל הפונה. המוקד יכול לקשר שיחה און ליין עם רופא תורן, יכול להפנות רופא עד הבית ויכול גם להזמין פינוי אמבולנס.

להיות מנוי בשירות רופא עד הבית

להיות מנוי בשירות רופא עד הבית זה אומר לקחת אחריות על המשפחה שלך. מוקד החירום זמין 24/7 כל ימות השנה על מנת לתת מענה מהיר ומקצועי לכל פניה.  כאשר אדם מחזיק במנוי שירות רופא עד הבית, יש לו אפשרות ברגע נתון ליצור קשר עם המוקד ולהזמין רופא עד הביתה לאורך כל שעות היממה. העלות תהיינה מקוזזת בהתאם והמוקד יעשה את כל העבודה שצריך כדי לוודא שיתגלה רופא זמין כדי לבקר את הלקוח בביתו, או לעלות עימו לשיחה טלפונית.

עובדים עם כל קופות החולים

הזמנת שירות

הזמנת שירות

חירום

24 שעות ביממה