עובדים עם כל קופות החולים

שירות אמבולנס בשנות ה-2000

שירות אמבולנס בשנות ה-2000

  • Home
  • -
  • בלוג רפואה
  • -
  • שירות אמבולנס בשנות ה-2000
שירות אמבולנס בשנות ה-2000

בשנות ה-2000, אמבולנס להעברת חולים יכול לעשות הרבה יותר מאשר לענות לקריאות חירום. הזמנת אמבולנס מאפשרת להעביר אדם מנקודה אחת לשנייה, לא בהכרח כי יש מצב רפואי כלשהו, אלא כי יש רצון להגיע למוקדים טיפוליים, לקבל ליווי לאירועים או פשוט להשתמש בשירות אמבולנס כדי להעביר את הנסיעה בשכיבה, או כאמצעי להעביר אנשים המשתמשים בכיסאות גלגלים. כל שנדרש זה להרים טלפון ולקבוע זמן מבעוד מועד.

 

החידושים בתעשיית האמבולנסים הפרטיים בתחילת המילניום החדש

זה למעשה היתרון הגדול בהזמנת שירותי אמבולנס פרטיים. שכן, עקב כך שמדובר בחברה פרטית, מדובר בשירותים המוצעים לרווחת הלקוח. אם הלקוח מבקש ליווי ביום ובשעה מסוימת, הוא לא צריך "לעמוד בתנאים מסוימים". כל שנדרש זה להרים טלפון ולהזמין את שירותי האמבולנס הרצויים לו. בין אם מדובר על שירותי אמבולנס להעברת חולים, במסגרתם ניתן לקבל ליווי למוקדי הטיפול. ובין אם מדובר על ליווי רפואי לאירועים. במסגרתו ניתן להגיע לאירועים בליווי אנשי צוות מקצועיים שיכולים להעניק עזרה ראשונה ותשומת לב רפואית.

ועם זאת, לא מדובר בשוק פרוץ. שירותי האמבולנס פרטי מפוקחים וכפופים לתקנות משרד הבריאות. השירותים המוצעים מטעם חברות פרטיות המציעות אמבולנס להעברת חולים, אמורים לעמוד בתקנים מחמירים. לא רק שיש תקן מסוים לגבי הציוד הרפואי הקיים באמבולנס עצמו, אלא גם תקנים נוספים וייחודיים שמשרד הבריאות ומשרד התחבורה דורשים מחברות פרטיות המאפשרות להזמין טלפונית שירותי אמבולנס פרטי.

הזמנת שירות אמבולנס פרטיים – כדי לקבל ליווי רפואי בדרך

הזמנת אמבולנס פרטי בחיפה פרטי דרך הטלפון מאפשרת לאנשים לקבל שירותים תחבורה ורפואה בו בזמן. בין אם מדובר ביכולת לקבל ליווי רפואי בדרך לאירוע, או להגיע לנמל תעופה תחת השגחה רפואית שוטפת. אמבולנס להעברת חולים יכול להתאים למצבים בהם מתבקש ליווי רפואי הולם מצד צוות רפואי. ולעתים, שירותי אמבולנס פרטי מתאימים כאשר יש רצון לשנע את הנוסע בשכיבה או בכיסא גלגלים. כך שאם יש קושי או אתגר במציאת שירותי הסעה יאפשרו נסיעה בשכיבה או במסגרת ישיבה על כסא גלגלים – אמבולנסים פרטיים יכולים להתאים. בייחוד אם מתבקשת מידה מסוימת של תשומת לב רפואית במהלך הנסיעה.

הזמנת אמבולנס פרטי להסעת חולים יכולה להתאים גם למצבים בהם אמבולנס פרטי ממש יכול לעזור, ועם זאת – אין באמת מצב חירום. שכן, אם קובעים נסיעה שבועיים מראש, מדובר על מהלך אסטרטגי ומתוכנן. גם במצב כזה, ניתן להרים טלפון ולקבל שירותי אמבולנס שונים בזמן שנקבע.  

שירותי אמבולנס פרטיים – מעבר לליווי רפואי בדרך

שירות אמבולנס פרטי בקריות יכול להתאים גם להעברת נפטרים. הזמנת אמבולנס לפינוי נפטרים פרטי, במקרה זה, תכלול העברתו של אדם שנפטר, מנקודת המוצא (אולי בבית החולים), לבית הקברות. אמבולנס להעברת חולים, יכול להתאים במקרה זה גם אם רוצים לאסוף אדם שנפטר מנקודת מוצא אחרת, כמו נמל התעופה – אל בית הקברות. וגם אם רוצים להעבירו ספציפית לנמל התעופה כדי להעבירו למקום קבורתו בארץ אחרת. במקרה זה, ניתן להרים טלפון ולברר על שירותי אמבולנס הולמים.

מה שונה ומה משותף בין אמבולנס פרטי לשירותי תחבורה?

ישנם לא מעט הבדלים בין הזמנת שירותי אמבולנס פרטי, לבין נסיעה בתחבורה ציבורית או פרטית כזאת או אחרת. מלכתחילה, אמבולנס להעברת חולים מגיע עם צוות רפואי שיכול לתת מענה רפואי. כמו גם להשגיח, וללוות – במהלך הנסיעה. אם כי, באופן דומה, ניתן להזמין שירותי אמבולנס פרטי כדרך הטלפון. ולקבוע את הגעתו של האמבולנס הפרטי ימים ואפילו שבועות מראש.

לסיכומו של דבר: שירותי אמבולנס פרטיים

שירותי אמבולנס פרטיים יכולים להתאים לאנשים שרוצים לקבל ליווי, השגחה ותמיכה במעבר בין מקומות. ניתן לארגן אמבולנס להעברת חולים במסגרת הרמת טלפון. שירותי האמבולנס מפוקחים ומתוקננים על ידי משרד הבריאות ומשרד התחבורה. ניתן להזמין אמבולנס לטובת מענה על צרכים ורצונות שונים, וניתן לברר עם החברה מה בדיוק היא מציעה.

שירותי חירום זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, בפריסה ארצית מורכבת

חברת מדה-לי מספקת שירותי חירום עד בית הלקוח, 24 שעות ביממה כל ימי השנה כל צוות העובדים שלנו עוברים הכשרות רבות על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר, מהיר ביותר והאמין ביותר.

נגישות