מוקד חירום

שירותי אמבולנס ומה כדאי לדעת לפני שמתקשרים לאמבולנס

שירותי אמבולנס נווה פריצקי

מהו אמבולנס וכיצד הוא פועל בפועל?

אמבולנס הוא רכב המצויד בציוד מציל חיים ובצוות רפואי על מנת לספק טיפול חירום לאנשים הזקוקים לטיפול רפואי מיידי.

נותן השירות ישלח אמבולנס למקום המטופל. צוות האמבולנס יספק טיפול והסעה לבית החולים הקרוב, שבדרך כלל הוא הקרוב ביותר למיקומם.

האמבולנס הינו רכב המיועד להסעת חולים הזקוקים לטיפול רפואי מיידי. שירות האמבולנס הוא כינוי לשירותי רפואת חירום המשמשים אמבולנסים.

שירות האמבולנס מעניק טיפול וטיפול לאנשים הזקוקים לטיפול דחוף, כגון אלו שנפגעו או חולי מחלות פתאומיות. האמבולנסים עצמם עשויים להיות מאוישים על ידי נהג או טכנאי רפואי חירום (EMT).

ניתן להצטייד באמבולנסים גם בציוד מיוחד, כגון מיכלי חמצן ודפיברילטורים. אלה משמשים כדי לעזור לייצב חולים לפני שהם מגיעים לבית החולים.

אמבולנס הוא רכב המשמש להובלת חולים או פצועים לבית החולים. הוא מאויש בדרך כלל על ידי נהג וצוות רפואי אחד או יותר.

ניתן להזמין אמבולנס בטלפון 101, שיחבר אותך למוקד חירום.

השולח יבקש ממך מידע על מצב החירום, ולאחר מכן ישלח את צוות המענה המתאים.

השולח גם יבקש את מיקומך, כדי שיוכל לומר לצוות המענה כיצד להגיע אליך במהירות.

השולח עשוי גם לשאול איזה סוג סיוע אתה צריך (משטרה, מכבי אש או אמבולנס).

סוגי אמבולנסים ושימושיהם

אמבולנס הוא רכב שנועד בעיקרו להעניק טיפול רפואי חירום לסובלים ממחלות או פציעות חריפות. אמבולנסים מופעלים בדרך כלל על ידי שירותי רפואת חירום, כמו הפרמדיקים של ה-EMS של בית חולים. הם עשויים להיות מופעלים גם על ידי משטרה, אש או ארגונים צבאיים במדינות מסוימות.

סוגי אמבולנסים:

– חירום: אמבולנס מסוג זה משמש למקרי חירום מסכני חיים ומגיב לקריאות 101.

ניידת טיפול נמרץ: אמבולנס מסוג זה מוביל חולים הזקוקים לטיפול נמרץ ויש להם סימנים חיוניים לא יציבים או פציעות חמורות.

אמבולנס פרטי: סוג זה של אמבולנס מוביל חולים שיש להם סימנים חיוניים יציבים והם אינם פצועים אנושות אך זקוקים לטיפול רפואי מיידי.

אמבולנס להעברת חולים: הזמנת אמבולנס להעברת חולים בהיבט הציבורי זה עניין אחד, מאידך גיסא, כשמדברים על הזמנת אמבולנס פרטי היתרונות עולים על כל השאר ומביאים אמבולנסים פרטיים שעוזרים גם לכם לשלוט על המצב ולאפשר לכם או ליקרים שלכם להגיע ישירות אל היעד ולעיתים אף לממש טיפול מציל חיים.

אמבולנס לפינוי נפטרים: אמבולנסים לפינוי נפטרים הם רכבי אמבולנסים פרטיים מיוחדים אשר מסיעים נפטרים ממקום פטירתם לבית החולים.

אמבולנס להבטחת אירועים: שירות אמבולנס לאבטחת אירועים הינו פתרון רפואי פרטי לטיפול בבני אדם בשעת חירום במהלך אירוע רב משתתפים. אמבולנס מסוג זה, אשר למעשה מסווג כאמבולנס פרטי, מוגדר כרכב ביטחון לרפואה דחופה, מאובזר על פי נהלים של משרד הבריאות ומאפשר נוחיות מרבית לחולה/ פצוע.

אמבולנס עם שירות הרמה והורדה: מטרתם של אמבולנסים פרטיים המציעים שירותי הרמה והורדה היא לשנע אנשים שמסיבה זו או אחרת – לא מתניידים בכוחות עצמם. באם אדם מסוים משתמש בעזר כלשהו כדי לנוע במרחב, בין אם כסא גלגלים, מעלון, קביים או אפילו בעזרתו של אדם אחר כדי לעבור ממקום למקום… ייתכן שיהיה לו צורך בשירותי הרמה והורדה כדי לעלות ולרדת מכלי רכב. כך שאם ירים טלפון כדי לקרוא לאמבולנס פרטי, באמבולנס שכזה תהיינה נגישות לכיסאות גלגלים ולאנשים שרוצים לשהות במצב שכיבה תוך כדי נסיעה.

איזה סוג ציוד נושאים אמבולנסים ולמה הם חשובים?

אמבולנסים חיוניים לתחבורה רפואית דחופה ולא חירום. הם נושאים מגוון ציוד שניתן להשתמש בו לטיפול במטופל במקום או לייצוב לפני העברתם לבית חולים.

חלק מהציוד החשוב ביותר שנושאים באמבולנסים הם: אלונקות, מיכלי חמצן, דפיברילטורים, לוחות גב, צווארוני צוואר ונוזלים תוך ורידיים. פריטים אלו חיוניים על מנת לספק טיפול רפואי וטיפול במצב חירום.

אמבולנסים מצוידים בציוד חירום כדי לספק טיפול רפואי לאנשים נזקקים. אספקת חירום זו כוללת מיכלי חמצן, דפיברילטורים ואלונקות.

מיכלי החמצן חשובים מכיוון שהם מספקים אוויר איכותי למטופל. הדפיברילטור משמש כדי להפעיל מחדש את הלב אם הוא מפסיק לפעום. דפיברילטורים משמשים גם לעצירת התקף של מטופל או קצב לב חריג אחר. האלונקה משמשת לנשיאת חולים הזקוקים לעזרה בהליכה או שאינם יכולים ללכת בכוחות עצמם.

הציוד באמבולנס זהה בין אם מדובר בשירות פרטי או ציבורי. הציוד כולל את הדברים הבאים:

– אלונקה הניתנת להרמה או הורדה כדי להתאים לגבהים שונים.

-מיכל חמצן ומסכה.

-דפיברילטור למתן טיפול חירום בעת הצורך.

-ציוד רפואי כמו תחבושות, גזה וכפפות המשמשים לעזרה ראשונה וטיפול בפצעים.

-ציוד רפואי לשעת חירום כולל סירנה, נורה אדומה ואור כחול (כדי לציין חירום).

כיצד להתקשר נכון לשירות אמבולנס

הזמנת שירות אמבולנס היא שלב מכריע בתהליך קבלת טיפול רפואי. התקשרות לשירות אמבולנס אינה פשוטה כמו חיוג 101, והיא דורשת ידע על מה לעשות.

על מנת להתקשר לשירות אמבולנס, עליך לדעת את הדברים הבאים:

-עם איזה סוג חירום אתה מתמודד?

-איזה סוג של שירותים מציע המיקום שלך?

-איזה מספר אתה צריך להתקשר לשירותי החירום של המיקום שלך?

-איך יודעים אם מישהו צריך החייאה?

הזמנת אמבולנס היא עניין רציני. כמה טעויות עלולות להוביל למצב מסכן חיים.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להעריך את המצב. אם אינך בטוח לגבי חומרת הפציעה, התקשר למספר 101 לקבלת ייעוץ מאיש מקצוע רפואי.

אם אתה מרגיש שזה מצדיק מענה חירום, התקשר למספר 101 ובקש שירות אמבולנס.

אם יש מישהו אחר במקום שיכול להתקשר ל-101, בקשו ממנו לעשות זאת תוך כדי המשך הערכת צרכיו של הנפגע.

אם אין אף אחד אחר במקום, חייג 101 ובקש שירות אמבולנס בעצמך.

לאחר שיחת הטלפון שלך התחברה לשירותי החירום, אמור להם: "אני צריך אמבולנס."

ייתכן שיהיה צורך לספק מידע נוסף על המצב – היכן זה קרה וכמה זמן לפני זה התרחש.

הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שאתה צריך להתקשר לשירות אמבולנס. ישנם כמה סוגים שונים של שירותים אלה, בהתאם למדינה שבה אתה נמצא. בנווה פריצקי, למשל, יש שירותי אמבולנס של NHS ושירותי אמבולנס פרטיים. שירות האמבולנס של NHS הוא שירות חינם לכולם וזמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. שירותי אמבולנס פרטיים עשויים לחייב אותך אך הם יהיו מהירים יותר משירות האמבולנסים של NHS וייקחו אותך לבית החולים הקרוב או למתקן טיפול רפואי אחר במידת הצורך.

בארה"ב, ישנם מספר סוגים שונים של אמבולנסים, כולל: שירותי חירום רפואיים (EMS), שיכולים להיות עירוניים (בדרך כלל מנוהלים על ידי ממשלות עיר או מחוז) או פרטיים; ותוכניות מבוססות מתנדבים כגון חוליות הצלה מתנדבות (VRS). מערכת EMS מכונה לעתים קרובות "911" מכיוון שזה המספר שאליו אנשים צריכים להתקשר כאשר הם זקוקים לשירות אמבולנס.

מה אתה צריך להביא איתך למקרה חירום רפואי

תמיד אמורה להיות לך רשימה של מספרי אנשי קשר לשעת חירום בהישג יד. כמו כן, עליך לעדכן את בני משפחתך על הרשימה ועל מיקומי המסמכים החשובים שלך.

עליך לשאת איתך רשימה של מספרי חירום ליצירת קשר בכל עת. זה כולל את המספר של שירות אמבולנס, כמו גם את המספרים של בית החולים ותחנת המשטרה המקומית שלך. אם יש לך מצבים רפואיים שעשויים לדרוש טיפול, חשוב לוודא שהאנשים סביבך יודעים עליהם כדי שיוכלו לעזור במקרה חירום. כמו כן, חשוב לשמור עותק של הרשומות הרפואיות שלך וכל מרשמים במקום אחד שבו הם נגישים בקלות.

במקרה חירום רפואי, חשוב לדעת מה להביא איתך.

הפריטים הבאים מומלצים:

– רשימה של התרופות שלך

– תעודת הזהות או הדרכון שלך

– כרטיס הביטוח שלך

– רשומות רפואיות, אם יש לך.

חשוב לדעת מה להביא איתך כאשר אתה עומד להיות במצב חירום רפואי. אם יש לך אמבולנס טלפון , לחובשים יהיה קל יותר למצוא את מיקומך.

הדבר החשוב ביותר שאתה צריך לקחת איתך הוא טלפון האמבולנס שלך. זה יעזור ל-EMS לאתר את המיקום שלך ולוודא שהם יכולים להגיע לשם בהקדם האפשרי.

דברים נוספים שמומלצים הם ערכת עזרה ראשונה, מים, אוכל, פנס ובגדים נוספים.

כיצד לטפל במצב חירום רפואי בבית או בדרכים

מקרי חירום רפואיים יכולים לקרות בכל עת. חשוב להיות מוכנים לקראתם. הצעד הראשון הוא להחזיק ערכת חירום ברכב או בבית כדי שתוכל להתמודד עם המצב כשזה קורה.

ערכת חירום בצד הדרך צריכה להכיל:

– מדריך עזרה ראשונה

– מידע חירום ליצירת קשר עם רופא אונליין שלך וכל אנשי מקצוע רפואיים אחרים שאולי תצטרך להתקשר אליו על בסיס קבוע

– רשימה של תרופות, כולל מינונים ותופעות לוואי, כמו גם אלרגיות כלשהן שיש לך

– כל ציוד מיוחד הדרוש לאנשים במשק הבית שלך עם מוגבלויות או צרכים רפואיים ספציפיים (למשל, כסאות גלגלים, הליכונים)

– שמיכה וכרית לחום ונוחות

– מים, אוכל שלא יתקלקל בקלות ופנס עם סוללות נוספות

מה צריך לעשות אם מזמינים אמבולנס לילדים

כאשר ילד חולה, לעתים קרובות הוריו יתקשרו לרופא ילדים אונליין. אם מצבו של הילד מחמיר והם צריכים להיבדק על ידי רופא מיד, לעתים קרובות נקרא אמבולנס.

הדבר הטוב ביותר לעשות אם מזמינים אמבולנס לילדים הוא לקבל רופא עד בבית או רופא ילדים באינטרנט. רופא הילדים יכול לספק עצות כיצד לטפל במצב עד להגעת האמבולנס.

אמבולנס הוא רכב להסעת חולים או פצועים לבית החולים. זה יכול להיקרא גם רכב חירום, שכן הוא משמש בדרך כלל במצבי חירום.

אמבולנסים מצוידים בדרך כלל בציוד רפואי, כגון מיכלי חמצן וציוד למתן טיפול רפואי במהלך ההובלה, כולל אינטובציה וטיפול תוך ורידי.

חשוב לציין שאין לסמוך על כל רופא בבית כאיש קשר ראשון למקרה חירום. הסיבה לכך היא שהם עשויים שלא להיות מאומנים להתמודד עם מצבי חירום.

אם תיצור קשר עם רופא ילדים באינטרנט, הוא יוכל לספק ייעוץ רפואי ולהציע מה יש לעשות הלאה. אם רופא הילדים באינטרנט מציע להזמין אמבולנס, יכול לקחת עד שעה עד שהוא מגיע לכתובת שלך. זו הסיבה שחשוב שתהיה תוכנית גיבוי – כמו רופא כללי בבית או רופא עד הבית.

באילו קופות חולים ניתן לקבל שירות רופא עד הבית?

ביקור רופא קריות מדובר בשירות שפועל כבר שנים רבות, והוא הפך ליותר פופולרי לאחרונה. הרופא יגיע אליך הביתה ויבדוק אותך, ירשום תרופות ויקבע אבחנה.

הזמנת רופא הבית מכבי מדובר בשירות חדשני של מכבי. ניתן להזמין רופא כללי לביתך לבדיקה בכל עת מבלי לעבור על רשימת ההמתנה או להמתין בתור.

הזמנת רופא הביתה כללית על מנת לעשות זאת יש להירשם תחילה בקופת החולים לבחירתכם ולאחר מכן להתקשר למוקד שהם מספקים. אין צורך בקביעת תור או הפניה מרופא המשפחה.

רופא עד הבית מכבי הרופאים העובדים בשירות זה הם מומחים בתחומם – כגון קרדיולוגיה, פסיכיאטריה או נוירולוגיה – ומוסמכים ממשרד הבריאות.

רופא קריות הוא רופא כללי שיגיע אליכם הביתה. הרופא יגיע לבית המטופל ויספק את כל השירותים הרפואיים הדרושים.

כמו כן, ניתן להזמין רופא בבית מכבי לקביעת תור בכל זמן ומקום שתרצו.

בשנים האחרונות גדל מספר האנשים שמעדיפים להגיע לרופא כללי בבית. מגמה זו נובעת בעיקר מהעובדה שהיא נוחה יותר ואינה מצריכה המתנה ארוכה לקביעת תור.

ישנן קופות חולים רבות שבהן ניתן לקבל שירות רופא בבית, אך ישנן גם מגבלות מסוימות.

תוכניות מסוימות מכסות רק התמחויות רפואיות מסוימות, בעוד שאחרות מכסות את כל ההתמחויות הרפואיות למעט טיפול חירום וטיפול יולדות.

המגבלה העיקרית בתוכנית מסוג זה היא שעליך לבחור רופא מרשימת הרופאים המציעים את שירותיהם באמצעות תוכנית זו.

אם הרופא המועדף עליך אינו ברשימה, תצטרך למצוא קופת חולים אחרת שתכסה את הרופא המועדף עליך.

מאמרים נוספים

בדיקה

דף הבית אודות החברה לחצני מצוקה לחצן מצוקה שירות לחצני מצוקה רופא עד הבית הזמנת רופא ילדים עד הבית הזמנת רופא משפחה עד הבית מנוי

איך לפתוח מרפאה מצליחה?

איך לפתוח מרפאה מצליחה?

פתיחת מרפאה פרטית דורשת הרבה יותר מאשר השגת רישוי ושכירת מבנה. רבים חולמים על פתיחת עסק משלהם, אך מגלים במהרה כי הדרך להצלחה רצופה אתגרים. 

שירותי חירום זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, בפריסה ארצית מורכבת

חברת מדה-לי מספקת שירותי חירום עד בית הלקוח, 24 שעות ביממה כל ימי השנה כל צוות העובדים שלנו עוברים הכשרות רבות על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר, מהיר ביותר והאמין ביותר.

נגישות

מנוי ללחצן מצוקה חברת נטלי

הכירו את לחצן המצוקה של נטלי – הפתרון האולטימטיבי שלך לסיוע רפואי מיידי. מנוי ללחצן חירום לאמבולנס עם צוות רפואי מיומן וציוד מתקדם, זמין בפריסה ארצית 24/7.

קבל החזר כספי מלא אם הטיפול אינו מצריך אשפוז. המוקד שלנו, עם צוות מנוסה, פועל מסביב לשעון בכל מצבי החירום. בשיחת טלפון אנו מקבלים פרופיל מטופל מלא ומתאימים טיפול מותאם אישית.

לאחר לחיצה על הכפתור חירום אמבולס עם צוות רפואי יגיע אליכם + החזר מלא במידה והטיפול הסתיים ללא אישפוז.

רופאים מנוסים עם ציוד מתקדם פועלים מסביב לשעון בפריסה ארצית.

מוקד חירום למצוקה שפועל 24/7 ו- 365 ימים בשנה לשעת חירום עם צוות טלפנים מנוסה.

פרופיל רפואי מלא של המטופל כולל גיל, רקע רפואי מלא ופרטיים אישיים לזיהוי של המטופל.

שקט וביטחון  בלחיצת כפתור , הזן את הפרטים ונציג יצור איתך קשר לפרטים נוספים