מוקד חירום

גשר שקוף- הדרך הנסתרת לחיוך מושלם

גשר בשיניים שקוף

יש איזו הנחה כזו, כאילו טיפולים ליישור שיניים, זה משהו שאפשר לעשות רק בגיל תיכון, אז זהו, שזה לא ממש נכון. אם אתם סובלים מחיוך עם שיניים עקומות, אם יש לכם רווח בשיניים ובאופן כללי, אם יש משהו שמפריע לכם, הרי שזה הזמן לצאת לדרך ולעבור טיפול אורתודנטי כדי להפוך את החיוך שלכם למושלם בעיניים שלכם. אם אתם חוששים כי הטיפול כרוח בענידה של גשר לשיניים או מה שקוראים לו בסלנג: 'קוביות', אז אנחנו כאן כדי לגרום לכם לחשוב שוב. כי באמצעות גשר שקוף, הרי שתהליך יישור השיניים יכול להיות הרבה יותר פשוט, קל ונעים. רוצים לשמוע עוד על כך? המשיכו לקרוא.

מה התפקיד של גשר בשיניים?

לפני שנדבר על שלל היתרונות של גשר שקוף, בואו נסביר רגע מדוע בכלל אנחנו צריכים גשר לשיניים? כל אדם הוא מיוחד, לכל אחד יש את הגנטיקה שלו ונסיבות שונות, גנטיות ואחרות, יכולות להביא לכך שמבנה השיניים של כל אחד מאיתנו ייראה קצת אחרת. כדי להחזיר את השיניים למקומן הטבעי, למקום בו המראה שלהן יהיה אחיד ואסתטי, אנחנו צריכים להפעיל עליהן לחץ לאורך זמן. חשוב להדגיש בנקודה הזו כי אנחנו לא רוצים להפעיל יותר מדי לחץ, מה שיגרום מטבע הדברים לכאב ולא בהיכרח יביא את התוצאה הרצויה, אלא, רק תהליך ארוך, במהלכו ניעזר באותו גשר לשיניים, המכשיר האורתופדי אשר ישפר את המבנה של השיניים, נוכל להגיע לתוצאה לה אנחנו מקווים.

כמובן, גשר שקוף או רגיל, הוא מכשיר אותו מתאים הרופא המטפל, האורתודנט, באופן אישי למטופל. לפני תחילת הטיפול, תגיעו למספר בדיקות אצל רופא השיניים, כדי שביחד תוכלו לערוך תיאום ציפיות מסודר וכמובן, על מנת שהרופא יוכל להכין עבורכם את המכשיר המתאים.

על היתרונות שבטיפולים החדשים

אמנם, רבים מאיתנו מעוניינים ליהנות משיניים מושלמות, אבל היו מי שחששו לפנות לקבלת טיפול, בעיקר משום שהמכשירים הדנטליים נחשבים לכאלו הסובלים ממחסור באסתטיקה. הטיפולים החדשים לא רק שהם יעילים יותר מבעבר ומאפשרים לנו להגיע לתוצאות נפלאות בפרק זמן קצר יחסית, אלא, הם גם נראים אחרת. גשר שקוף מאפשר לנו לעזור לכל מטופל או מטופלת להרגיש טוב יותר, בלי שהם יחוו את תחושת חוסר הנוחות שבענידת מכשיר דנטלי לא נעים למראה. במילים אחרות, אפשר להגדיר זאת כמו ללכת עם ולהרגיש בלי.

להפקיד את ההגה בידי אנשי המקצוע הנכונים

למה כדאי לבחור במרפאה פרטית, מקצועית, עבור קבלת מענה וטיפולי שיניים? בשל כמה סיבות מרכזיות:

  1. משום שבמרפאה פרטית אתם תקבלו את המענה המקצועי המותאם לכם באופן אישי: אין מה לעשות, מבנה השיניים שלנו משפיע על החיוך שלנו והוא זה שמשפיע באופן דרמטי על המראה שלנו ועל האופן בו אנחנו נראים בהיכרות ראשונית. יש דברים שלא היינו מפקידים בידיים של אנשי מקצוע נטולי מיומנות, אסתטיקת השיניים שלנו היא אחת מהן.
  2. כי הטיפול נטול כאבים ומעניק תוצאה בתוך פרק זמן קצר: זה עידן בו יש לכם את האפשרות להיראות כמו שאתם רוצים באמת. אם אתם מעוניינים להגיע לתוצאות נפלאות בתוך פרק זמן קצר, הרי שאין שום סיבה לא לבחור ליהנות מטיפול מקצועי של מי שעוסקים בתחום, באתסטיקת השיניים, מבוקר עד לילה.

אז אם אתם מתלבטים ומעוניינים לקבל ליווי וייעוץ אישי, זה הזמן ליצור קשר וליהנות עוד היום מחוות דעת של איש מקצוע, רופא שיניים, אורתודנט, בעל ניסיון.

מאמרים נוספים

בדיקה

דף הבית אודות החברה לחצני מצוקה לחצן מצוקה שירות לחצני מצוקה רופא עד הבית הזמנת רופא ילדים עד הבית הזמנת רופא משפחה עד הבית מנוי

איך לפתוח מרפאה מצליחה?

איך לפתוח מרפאה מצליחה?

פתיחת מרפאה פרטית דורשת הרבה יותר מאשר השגת רישוי ושכירת מבנה. רבים חולמים על פתיחת עסק משלהם, אך מגלים במהרה כי הדרך להצלחה רצופה אתגרים. 

שירותי חירום זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, בפריסה ארצית מורכבת

חברת מדה-לי מספקת שירותי חירום עד בית הלקוח, 24 שעות ביממה כל ימי השנה כל צוות העובדים שלנו עוברים הכשרות רבות על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר, מהיר ביותר והאמין ביותר.

נגישות

מנוי ללחצן מצוקה חברת נטלי

הכירו את לחצן המצוקה של נטלי – הפתרון האולטימטיבי שלך לסיוע רפואי מיידי. מנוי ללחצן חירום לאמבולנס עם צוות רפואי מיומן וציוד מתקדם, זמין בפריסה ארצית 24/7.

קבל החזר כספי מלא אם הטיפול אינו מצריך אשפוז. המוקד שלנו, עם צוות מנוסה, פועל מסביב לשעון בכל מצבי החירום. בשיחת טלפון אנו מקבלים פרופיל מטופל מלא ומתאימים טיפול מותאם אישית.

לאחר לחיצה על הכפתור חירום אמבולס עם צוות רפואי יגיע אליכם + החזר מלא במידה והטיפול הסתיים ללא אישפוז.

רופאים מנוסים עם ציוד מתקדם פועלים מסביב לשעון בפריסה ארצית.

מוקד חירום למצוקה שפועל 24/7 ו- 365 ימים בשנה לשעת חירום עם צוות טלפנים מנוסה.

פרופיל רפואי מלא של המטופל כולל גיל, רקע רפואי מלא ופרטיים אישיים לזיהוי של המטופל.

שקט וביטחון  בלחיצת כפתור , הזן את הפרטים ונציג יצור איתך קשר לפרטים נוספים